Gå til innhold

MORSDAG

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_kl_*
Skrevet

Det er morsdag på søndag og jeg har ingen aning om hva jeg skal gi i gave. Vil gi noe som er koselig å få, men samtidig som man kan bruke.

Tenker å bruke opptil 400 kr.

Har noen noen forslag til hva jeg kan kjøpe til min 40 år gamle mor som er interrisert i sminke, klær, kroppspleie, trening, osv?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest SurSilden
Skrevet

400 kr til morsdag!? det syns jeg var mye.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
400 kr til morsdag!? det syns jeg var mye.

En tur, spa dag....

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg sendte mor mi ein god håndkrem eg veit ho likar, Ahava med dødehavsmineralar. Den kom på ca 125 med frakt.

Skrevet

Jeg tar til nød en telefon hjem. Hender jeg glemmer det også.

Skrevet

Nå spurte vel ikke ts om hva andre pleier å gjøre, men hva hun kan gi som gave til sin mor. Hvorfor ikke komme med forslag istedenfor å kritisere pengebruken eller noe annet? :)

Krem osv. er jo alltid greit å få, det samme med en tur på spa eller lignende.

Noe hun kan bruke når hun trener, kanskje? Her kommer det jo an på hvordan hun trener, men en topp/lett jakke, eller noe annet, kanskje?

Manikyr og slike ting?

Billetter til ett eller annet?

Gavekort på noe dere kan finne på sammen, eller du kan gjøre for henne, kanskje?

Gjest Gjest_kl_*
Skrevet
Nå spurte vel ikke ts om hva andre pleier å gjøre, men hva hun kan gi som gave til sin mor. Hvorfor ikke komme med forslag istedenfor å kritisere pengebruken eller noe annet? :)

Krem osv. er jo alltid greit å få, det samme med en tur på spa eller lignende.

Noe hun kan bruke når hun trener, kanskje? Her kommer det jo an på hvordan hun trener, men en topp/lett jakke, eller noe annet, kanskje?

Manikyr og slike ting?

Billetter til ett eller annet?

Gavekort på noe dere kan finne på sammen, eller du kan gjøre for henne, kanskje?

Tusen takk for veldig gode forslag!

Det ble Sex og Singelliv-dvden som hun lenge har hatt lyst til å se, et kvinneblad, spatur og kake så klart :)

Skrevet
Tusen takk for veldig gode forslag!

Det ble Sex og Singelliv-dvden som hun lenge har hatt lyst til å se, et kvinneblad, spatur og kake så klart :)

Så heldig hun er! :)

Skrevet
Så heldig hun er! :)

Helt enig! Tipper hun blir kjempeglad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...