Gå til innhold

utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_fortvilet_*
Skrevet

Jeg sliter med sjalusi, og er mistenksom på alt.

Jeg har en fantastisk samboer, men han er veldig utadvent og fleiper og flørter med alle. Han har dessverre vært utro en gang, det er 20 år siden. Vi har aldrig egentlig snakket så mye om det.

For en tid siden oppdaget jeg at han fikk en del sms fra en gammel venninne. De hadde møttes tilfeldig, påstår han. meldingene var mye kos og klem, og de har møtt hverandre flere ganger, han sa ingen ting om dette til emg! Han sier det ikke er noe, men etter at jeg oppdaget smsene, har han skjult hennes mobilnr under et gutte navn på mobilen. Han sier det er en kompis, når han får meldinger fra henne, men jeg hvet jo at det er hun.

HAn vet at jeg er sjalu og han sier at han holdt dette hemmelig, fordi han visste jeg ville reagere

Nå har det vært stille en stund

Jeg klarer ikke stole på han, jeg sjekker mobilen og oppdaget at det var et nytt jentenavn på listen.

Han har en jobb som gjør at han møter mange jenter og sekretærer etc, og jeg hvet at han "flørter".

Vi har slitt litt i det siste, og jeg tror at han har et godt øye til noen på jobb, i tillegg til at jeg tror han fortsatt har kontakt med hun andre

Jeg mistenker alt, tenker på dette hele dagen og sover ikke.

han blir sint når jeg tar dette opp, forsvar????

Nå er sjalusien så ille at jeg blir helt fraværende hjemme, for jeg tror at han har noe bedre på jobb

litt rotete dette, men hjeeeeeelp,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...