Gjest Janna Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Episode 4... Jajjamennsann! Liker Almeida jeg
Texas Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Ja, her følges det med også! Gårsdagens episode var jo speeeeennende Almeida er ikke så verst, han! Bare synd det er en hel uke til neste episode...... sukk.... Hilsen Texas
Gjest lmari Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Jeg tok opp episoden i går - prioriterte hårvask og sambo-kos i steden... Men det betyr at jeg kan glede meg til å se episoden i dag - og dermed er det ikke sååå lenge til neste episode heller!! Men må jobbe overtid i dag, så det blir vel seint før jeg får sett den...
Texas Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Bedre sent enn aldri - er det ikke det de sier??? :blunke: Hilsen Texas
Gjest Cruella Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Hihi, jeg har sett t.o.m episode 15... 4 episoder til i kveld, og dere, det blir kjempespennende! Liker George Mason jeg. :oops:
Texas Skrevet 11. juli 2003 #6 Skrevet 11. juli 2003 Jasså???? George Mason??? Pst - jeg og'!! Hysjj!!! :blunke: Så det blir enda mer spennende??? jippi!! Fengslende serie, det der asså!!! *La det bli mandag - fort*
*marte* Skrevet 12. juli 2003 #7 Skrevet 12. juli 2003 Har også sett tom episode 15. Der er det jo en "naturlig pause" (hvis man kan si at det finnes når det snakk om denne serien), så får se om vi ikke klarer og holde oss til over helgen med å se videre :D
*marte* Skrevet 15. juli 2003 #8 Skrevet 15. juli 2003 Da var vi ferdig! Vil bare si til alle dere som følger med på tv - denne atraksjonen er ikke noe for personer med hjerteproblemer... :o Gled/gru dere, spenningen har såvidt begynt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå