Gjest Joying Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei! Jeg har klart det igjen å møte en såkalt bad gay. Noe av det værste er at det ser ut til at personene bare blir værre og værre. Det som er enda værre denne gangen er at jeg er hodestups forelsket. Mannen jeg snakker om har en småkriminell fortid, og jeg har nå funnet ut at han driver med lumske saker fortsatt. Han vil slutte sier han, men har ingen valg. Jeg vil hjelpe han, men jeg vet rett og slett ikke om det er mulig. Tror dere det kan være noe håp i det han sier? at han virkelig vil ut av det?
Nika_83 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Kom dæ ut av d!!! D her kjæm ikke t å føre t nåkka godt.. E sjelden sånt ende opp me en "happy ending" som vi jentere har en tendens t å håpe på i d lengste.. Har sjøl erfart at mitt "omsorgsgen" har tatt over å at man vil prøve å redde en person som e litt ute å kjøre... D her va en gutt æ egentlig visste ikke kom t å forandre sæ, men allikevel så heiv æ mæ ut i d.. mn endte der d som oftest ende... me knust hjerte.. D fins så utrolig mange goe, snille gutta der ute man må bare ta tia t hjelp å leite på de rette plassan... Æ har vært så heldig at nu har æ funnet dn beste mannen æ kunne håpa på Tok si tid, men va absolutt verdt å vente på! Har det så bra som æ aldri har hatt d før Såh.. kom dæ ut av det å få øyan opp før kor mange fantastiske gutta det e der ute Forresten... kor gammel e du?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Jeg er rett og slett så krass at jeg må si at en mann med småkriminell fortid ikke er noe jeg vil tilbringe livet mitt med. Det kan hende han forandrer seg, men jeg ønsker ikke å ha noe med ham å gjøre før den dagen han er i en fast og stabil jobb og langt vekke fra noe som helst kriminelt. Det å ha noe å gjøre med en mann som befinner seg midt i mellom her en eller annen plass vil lede til en stor sannsynlighet for at du vil møte på dem som ikke klarer å snu seg rundt. Hold deg unna de uten jobb og aller helst de uten en tidligere dårlig historie. Hold deg unna de som driker for mye, de som har bleiket hår eller eyeliner. Dette blir veldig generaliserende men likevel ligger det mye i det desvere.
eus Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hold deg unna de uten jobb og aller helst de uten en tidligere dårlig historie. Hold deg unna de som driker for mye, de som har bleiket hår eller eyeliner. Dette blir veldig generaliserende men likevel ligger det mye i det dessverre. Jeg tror dere kvinner skal skrive ned det avsnittet der. Ha lappen i baklomma og titt på den fra tid til annen. Man kan alltid endre seg, problemet er at veien tilbake er svært kort. Møter man motgang på hvilket som helst område i livet, så havner man på kjøret fortere enn man vet selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå