Katja81 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 noen tips til hvordan man skuler tunge øyelokk?
hufsa! Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Heia,hva med operere de ? Ligger lokka å hviler på vippene så dekker staten det,kun egenandel.Jeg gjorde det,en ny hverdag.
Gjest Gjest_Mina Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hei =) Dropp operasjon om du kan slippe. Du kan prøve å legge lyst over hele lokket og litt mørkere farge i global linjen, dette skal åpne øynene. Vet ikke om det var helt det du mente og om det hjelper på å løfte lokket, men billigere og lettere enn en operasjon. Lykke til
hufsa! Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Hei =) Dropp operasjon om du kan slippe. Du kan prøve å legge lyst over hele lokket og litt mørkere farge i global linjen, dette skal åpne øynene. Vet ikke om det var helt det du mente og om det hjelper på å løfte lokket, men billigere og lettere enn en operasjon. Lykke til He he ja,vet ikke om du har tunge lokk men hjelper ikke sminke seg sånn, når det smitter over hele lokket iløpet av ett par blunk.Og ikke bare det men det er plagsomt å ha tunge lokk.Jeg fikk det iløpet av kort tid og det blir verre og verre for hvert år.Og det ser jo grusomt ut spør du meg.Og oprasjon tar bare noen min og koster rundt 500 kr ;-)) Og ALLE plageene er borte.
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2009 jeg har litt tunge, men ikke sånn at det synes velig. men hvis jeg slapper av i øynene, da henger de nesten ned på øyet. er dette nok til å få operasjon gratis tror du? og hvis jeg tar det nå som jeg er 26,vil det komme tilbake senere da? har du gjort det? er det ikke sånn at man ikke kan vise seg blandt folk i lange tider senere? mange spm her,men håper du kan svare trenger litt hjelp!
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 jeg har litt tunge, men ikke sånn at det synes velig. men hvis jeg slapper av i øynene, da henger de nesten ned på øyet. er dette nok til å få operasjon gratis tror du? og hvis jeg tar det nå som jeg er 26,vil det komme tilbake senere da? har du gjort det? er det ikke sånn at man ikke kan vise seg blandt folk i lange tider senere? mange spm her,men håper du kan svare trenger litt hjelp! Heia,lokka MÅ hvile på vippene for å få det dekka.Jeg gjore det når jeg var 32,ja for 3 år siden.Men på meg ble de tunge så fort,trodde først det var allergi,he he.Legen min mente en gang holdt men vet at noen gjør det 2 ganger,i livet men som han sa:Panna detter au ned med alderen og det gjør au sitt ;-) Jeg er ikke noe fanatiker på å se bra ut om du sjønner, men gud å irriterende og se lokka sine når du ser oppover og all sminke så pyton ut,når jeg ikke var sånn "før"og ikke minst man blir og ser trøtt ut.Om du klarer¨å vente noen år, om ikke de er tunge nok, så blir de det fort,ha ha.Inngrepet tar en halvtime,jeg gjorde det en fre og var på jobb på man med kundebehandling,fikk mange rare blikk kan du tro,he he.Men jeg angrer overhode ikke.Er du usikker, så kan du jo vente litt å se.Mener det ligger noen tråder her på KG au om detta,så kan du lese andres erfaring med det ;-))
Katja81 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2009 Heia,lokka MÅ hvile på vippene for å få det dekka.Jeg gjore det når jeg var 32,ja for 3 år siden.Men på meg ble de tunge så fort,trodde først det var allergi,he he.Legen min mente en gang holdt men vet at noen gjør det 2 ganger,i livet men som han sa:Panna detter au ned med alderen og det gjør au sitt ;-) Jeg er ikke noe fanatiker på å se bra ut om du sjønner, men gud å irriterende og se lokka sine når du ser oppover og all sminke så pyton ut,når jeg ikke var sånn "før"og ikke minst man blir og ser trøtt ut.Om du klarer¨å vente noen år, om ikke de er tunge nok, så blir de det fort,ha ha.Inngrepet tar en halvtime,jeg gjorde det en fre og var på jobb på man med kundebehandling,fikk mange rare blikk kan du tro,he he.Men jeg angrer overhode ikke.Er du usikker, så kan du jo vente litt å se.Mener det ligger noen tråder her på KG au om detta,så kan du lese andres erfaring med det ;-)) takk for svaret:) jeg har nok kanskje ikke så tunge som jeg skal ha det til da.. for det er ikke sånn fryktelig plagsomt, og de hegnger nok ikke så langt ned sånn at jeg får gratis oprasjon. men da vet jeg ihvertfall at jeg skal ta det hvis det blir verre:) hvor fort gikk det liksm på deg fra du var "normal" til det ble skikkelig tunge?
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 takk for svaret:) jeg har nok kanskje ikke så tunge som jeg skal ha det til da.. for det er ikke sånn fryktelig plagsomt, og de hegnger nok ikke så langt ned sånn at jeg får gratis oprasjon. men da vet jeg ihvertfall at jeg skal ta det hvis det blir verre:) hvor fort gikk det liksm på deg fra du var "normal" til det ble skikkelig tunge? Sinnsykt fort,derfor jeg trodde det var allergi..
Katja81 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2009 Sinnsykt fort,derfor jeg trodde det var allergi.. ok jeg har egentlig hatt det sånn i flere år.... ville bare høre om det var noen her som hadde gode tips til å skjule det litt. for de er egentlig bare tunge ytterst! jeg legger mørk skygge ytterst, og det funker fint! bare tenkte å høre om det var noen enda bedre triks en det også,he he.... men takk for hjelpen:)
desert_rose Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 (endret) hvordan forebygger man tunge øyelokk? Endret 7. februar 2009 av desert_rose
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 hvordan forebygger man tunge øyelokk? Tror ikke tunge øyelokk går an å forebygge, det er nok genetisk om man får det eller ikke.
Mary Philbin Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Dette er ikke spesielt tunge øyelokk, men litt typisk nordnorske øyne. Sminket på New<ID Studios i London.
Mary Philbin Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 hvordan forebygger man tunge øyelokk? Tunge øyelogg er som oftest genetisk, men man kan få "slitne øyne" av lite søvn eller å se mye på skjerm. Det kan forebygges med vanlige oppstrammende kremer.
Strix Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 hmm, jeg har ikke på langt nær tunge øyelokk. Men derimot øyelokk som ligner på bildene Mary Philbin la ut. Når jeg sminker øynene mine så syns det nesten ikke når jeg har øynene åpne Er vel derfor jeg aldri får så flotte sminkede øyner som mange andre jeg kjenner da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå