Katja81 Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 hvordan får man fine bøyde vipper med vippetang? synes de bare står rett opp etterpå... vil liksom ha sånn fin bøy!
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 hvordan får man fine bøyde vipper med vippetang? synes de bare står rett opp etterpå... vil liksom ha sånn fin bøy! Det er vel avhengig av hvor på vippen du bøyer .. uansett går jo vippene ned etterhvert, de blir jo ikke stående rett opp hele dagen vanligvis..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Kjøp en bedre vippetang. Jeg kjøpte en ny, for jeg mistet min gamle, og med den nye fikk jeg også rett opp-vipper.
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Kjøp en bedre vippetang. Jeg kjøpte en ny, for jeg mistet min gamle, og med den nye fikk jeg også rett opp-vipper. forsg på hvor og hvilket merke jeg burde ha ?
hufsa! Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Heia,har brukt vippetang i alle år,bodyshop sin men fikk tips her inne om Lash wand,det er med varme som du bare holder under vippene og det sliter jo ikke som en tang du klemmer på.Kjempegod ;-))
Kamelia83 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Heia,har brukt vippetang i alle år,bodyshop sin men fikk tips her inne om Lash wand,det er med varme som du bare holder under vippene og det sliter jo ikke som en tang du klemmer på.Kjempegod ;-)) Den funket ikke på meg hvertfall.
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 Den funket ikke på meg hvertfall. Ok sånn er kjipt.Blinc har vel au en som jeg stadig ser på netthandel rundt,har du testen den ut? Mulig den er bedre.
Kamelia83 Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Ok sånn er kjipt.Blinc har vel au en som jeg stadig ser på netthandel rundt,har du testen den ut? Mulig den er bedre. Nei, jeg kommer ikke til å prøve flere elektriske.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Bøy vippene først heeelt inne med roten, og så en gang til lengre ute på vippene for å knekke dem innover litt. Det er i hvert fall den teknikken jeg har innarbeidet etter flere år som vippekrøller, og som funker best på mine vipper. Bruker bare en vanlig dings fra HM/Lindex/Vita/hvem vet. Litt varme skal visst hjelpe for at de holder, man kan varme opp tangen med hårføner først f eks. Hvis du ikke gidder kjøpe elektrisk. Men det viktigste er jo å avslutte med en knallgod mascara, Diorshow eller YSL eller Lancome for eksempel. Og kanskje et par punktvipper i enden. POW, så har man de vippene
Bjørnemor Skrevet 8. februar 2009 #11 Skrevet 8. februar 2009 sjekk denne videoen... Det er utrolig forskjell på vippetang... har hørt shu umura er veldig bra...
juliane Skrevet 8. februar 2009 #12 Skrevet 8. februar 2009 Jeg elsker de elektriske! Kombinasjonen korte vipper og høye kinnbein gjør det nemlig helt umulig for meg å bruke de vanlige, jeg krøller bare luft i så fall
Kamelia83 Skrevet 13. februar 2009 #13 Skrevet 13. februar 2009 Hvordan er vippetengene i plast i forhold til de i metall?
Katja81 Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2009 Jeg elsker de elektriske! Kombinasjonen korte vipper og høye kinnbein gjør det nemlig helt umulig for meg å bruke de vanlige, jeg krøller bare luft i så fall har kjøpt meg en på batteri, men synes ikke jeg får det helt til. hvordan får du sånn skikkelig bøy! ? noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 Vippetang sliter vel noe voldsomt på vippene? Elektriske også, det blir jo sikkert like ille for vippene som når man bruker rettetang på håret
nadinice Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Hvordan er vippetengene i plast i forhold til de i metall? Det viktigste er nok at putene du klemmer vippene mellom er myke, hvis de kun er metall kan vippene klippes av... Lash Wand er forövrig min favoritt ogsaa, da kan man dessuten böye baade för og etter mascara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå