Gå til innhold

Legge opp nye ikon i Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blæææææh :-?

Har aldri påstått at jeg har vært noe datageni, men nå begynner jeg å lure på om jeg er skikkelig på jordet....

På jobben, hvor vi bruker Explorer i kombinasjon med NT (vet forøvrig ikke om dette har noe å si for problemet mitt) har jeg lagt opp et ikon på verktøylinja som leder meg direkte inn til diskusjonsforumet på KG bl.a. Dette gjorde jeg ved å holde museknappen nede over explorer-ikonet på adresselinja og dra den bort til høyre for adressefeltet.

Ved nærmere undersøkelse nå så ligger den forresten under "Links" helt til høyre... men hvordan forminsker jeg adressefeltet da ?

Idiot jeg ja... inn med teskjeer..... men bedre å spørre om hjelp enn å gå helt bananas her for en filleting sikkert...

Og en ting til når jeg først er igang... Når jeg har skrevet et innlegg her på KG, og merker all teksten for å sette ny farge - og i tillegg vil ha kursiv f.eks så må jeg merke all teksten på ny... irriterende.. myyye bedre på jobb, hvor jeg slipper å merke flere ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før har jeg postet innlegget så fant jeg jammen ut av det selv *flink jente*

Og en ting til når jeg først er igang... Når jeg har skrevet et innlegg her på KG, og merker all teksten for å sette ny farge - og i tillegg vil ha kursiv f.eks så må jeg merke all teksten på ny... irriterende.. myyye bedre på jobb, hvor jeg slipper å merke flere ganger...

Men lurer fremdeles på det andre spm. mitt da ... :ler:

Skrevet

Du trenger ikke å markere 2 ganger.

Selv om "markeringen" blir borte etter at du har valgt farge, så kan du klikke på kursiv og fortsatt få dette på hele teksten.

TESTER

Farge og kursiv, uten å markere to ganger

Skrevet

Ikke ?? Bare jeg som ikke har vært nysjerrig nok til å prøve uten å merke andre gangen kanskje... - ligner forresten ikke meg... dødsnysjerrig nemlig :hoho:

Jommen gikk det ikke..... :) Takk !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...