Gå til innhold

Takkekort

Sommerbruden

Anbefalte innlegg

Takkekort fra fotografen er utrolig dyre, så jeg har lurt litt på å kopiere opp private bilder til takkekort. Syntes dere jeg er gniten? Hva er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det er gnient.

Det er vel like vanlig det som å bestille hos fotografen..

Man må tilpasse seg lommeboka si :wink:

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde takkekort fra fotografen, og da var bilde og kort inkl. i en pris på ca 7 kr per kort.

På fotobutikk koster det ca kr 6,50 pr kopi av bilde og så kommer kortet utenom.

Så det kan faktisk være dyrere å kopiere selv. Men selvfølgelig kan prisene variere litt. Også hvis en skal ha over et visst antall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Helt enig! gjør akkurat som dere synes blir best, og velg ut det bildet dere liker best uavhengig av hvem som har tatt det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt ekstra med takkekort fra fotograf, jeg må innrømme det. Men jeg har også fått takkekort brudeparet selv kopierte opp og laget kortet selv og det var minst like fint. De hadde tatt vanlige kopier i en fotobutikk og limt bildene på en blå pappplate som de klipte ut i passe størrelse. Dette var kjempestilig og ordentlig for seg gjort.

Men noe "must" er det ikke å ha takkekort fra fotografen, det viktigste er jo at det blir sendt ut takkekort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde takkekort fra fotografen, og da var bilde og kort inkl. i en pris på ca 7 kr per kort.

På fotobutikk koster det ca kr 6,50 pr kopi av bilde og så kommer kortet utenom.

Så det kan faktisk være dyrere å kopiere selv. Men selvfølgelig kan prisene variere litt. Også hvis en skal ha over et visst antall.

Prisen på takkekort med bilde i vanlige fotobutikker varierer fra butikk til butikk, pluss at det blir billigere jo flere kort du skal ha.... Husker ikke hvor mye vi betalte for våre, men det var vel en 5-7kr, og vi hadde borti 80 takkekort.... Det blir jo noen kroner, men det er det da verdt - selv om det er ei stri å få skrevet dem..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte privatbilde til takkekort, bestilte x antall kopier m/takkekort-mappe på den lokale fotobutikken. Dette kostet vel ca. 8-10 kr. Fotografbildene derimot ville kommet på 25 pr. takkekort m/mappe. Blir litt penger av det, når man skal ha 80-100 kort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...