Gjest usmc Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Til info er de fleste menns peniser under gjennomsnittet lang. Det er gutta over som trekker opp snittet. Innenfor normalområdet er ca 90%, og over kun 4%, under normalområdet finnes resten. Så har du over 18cm er du en av 4%. Er typen din 23cm har du truffet en 2%er. Regn heller ut volumet som gjennomsnittelig er ca 1,8dl. Avviker du mer enn 20% enten i lengde, omkrets eller volum har du liten eller stor. Avviker du mer enn 50% enten i lengde, omkrets eller i volum har du medisinsk mikropenis eller kjempepenis. Det er da kvinner vil fysiologisk merke at størrelsen er et problem. Sett i gang å regn. Resultater på lengde, omkrets og volum mottas med takk, og jeg tar meg retten til å korrigere ved feilregning. Dette er en screening av om penisstørrelse og matematikk kunnskaper korrelerer. Målingen utføres i slapp og stiv tilstand, fra skambenet og ut, samt rundt midten på skaftet. Lykke til.
Pest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Er vaginaen like mye forsket på? Skamleppestørrelser, klitorismål og hvor mange som har bollemus?
Gjest usmc Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Er vaginaen like mye forsket på? Skamleppestørrelser, klitorismål og hvor mange som har bollemus? Ingen avsporinger takk. Start heller en annen tråd. Et spennende tema du tar opp. Lykke til.
Pest Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ingen avsporinger takk. Start heller en annen tråd. Et spennende tema du tar opp. Lykke til. Å, jeg trodde du ville jeg skulle snakke om mål på kjønnsorgan. Ja,ja. Takk for informasjonen jeg skal nok finne på noe å bruke den til. Kanskje jeg skal måle mannen for å se hvor han havner i statistikken.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Er vaginaen like mye forsket på? Skamleppestørrelser, klitorismål og hvor mange som har bollemus? Jeg melder meg frivillig til å forske på dette...hehe
Gjest usmc Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Jeg melder meg frivillig til å forske på dette...hehe Gjentar: Enda en avsporing. Dette er og en screening av KG brukeres evne til å avspore. Noe som er et kjennetegn på personlighetstrekket narsissus.
Gjest m34 Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 vil du ha resultatene oppgitt i dl eller cm3 - og hva med overflatestørrelse - hvordan beregner man det?
Gjest m34 Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Gidder du forresten raskt å tegne opp en normalfordeling hvor flertallet ligger under gjennomsnittet?
miss~Audrey Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Til info er de fleste menns peniser under gjennomsnittet lang. Det er gutta over som trekker opp snittet. Innenfor normalområdet er ca 90%, og over kun 4%, under normalområdet finnes resten. Så har du over 18cm er du en av 4%. Er typen din 23cm har du truffet en 2%er. Regn heller ut volumet som gjennomsnittelig er ca 1,8dl. Avviker du mer enn 20% enten i lengde, omkrets eller volum har du liten eller stor. Avviker du mer enn 50% enten i lengde, omkrets eller i volum har du medisinsk mikropenis eller kjempepenis. Det er da kvinner vil fysiologisk merke at størrelsen er et problem. Sett i gang å regn. Resultater på lengde, omkrets og volum mottas med takk, og jeg tar meg retten til å korrigere ved feilregning. Dette er en screening av om penisstørrelse og matematikk kunnskaper korrelerer. Målingen utføres i slapp og stiv tilstand, fra skambenet og ut, samt rundt midten på skaftet. Lykke til. ...and?
Pest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Gjentar: Enda en avsporing. Dette er og en screening av KG brukeres evne til å avspore. Noe som er et kjennetegn på personlighetstrekket narsissus. Men altså, du har gjort deg opp en mening om hva du vil at tråden skal handle om. Jeg vet ikke hva du hadde sett for det at jeg skulle svare. Du kan godt slenge ut surmuling om avsporing, men jeg vet ikke hvem som var mest opptatt av sitt eget bilde i vannet...
Gjest usmc Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Men altså, du har gjort deg opp en mening om hva du vil at tråden skal handle om. Jeg vet ikke hva du hadde sett for det at jeg skulle svare. Du kan godt slenge ut surmuling om avsporing, men jeg vet ikke hvem som var mest opptatt av sitt eget bilde i vannet... Saklighet ja, surmuling nei. Projeksjon er et uttrykk for ditt eget speilbilde. Å plassere problemet utenfor seg selv er og et personlighetstrekk. Vil du ikke svare på spørsmålet er weben stor nok for oss alle.
Pest Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Saklighet ja, surmuling nei. Projeksjon er et uttrykk for ditt eget speilbilde. Å plassere problemet utenfor seg selv er og et personlighetstrekk. Vil du ikke svare på spørsmålet er weben stor nok for oss alle. Hehe, jeg har ikke surmulet. Men jeg har lurt på hva du ville med HI, for det er ganske spesielt å slenge ut bemerkninger om personlighetstypene til de som svarer annerledes enn hva du hadde sett for deg. Så, kanskje du kan benytte anledningen til å fortelle hva tråden din skal handle om, jeg finner ingen spørsmål som skal besvares og ingen andre ser ut til å gidde å svare.
Gjest Inquisitive Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 Gidder du forresten raskt å tegne opp en normalfordeling hvor flertallet ligger under gjennomsnittet? Ikke normalfordeling. Men jeg kan gi deg et litt mer 'ekstremt' tilfelle... Vi har tallene 5,7,16,88,90,14,20,12,98,13 som ender på 36,30 i gjennomsnitt... Bare 3 av 10 tall lander over snittet (88, 90, 98), mens 7 tall (5,7,16,14,20,12,13) ligger vesentlig under snittet... Dette illustrerer faktisk hvordan det er mulig at "det kan ha seg", det trådstarter snakker om, at flere menn kan ligge under snittet enn over: Det betyr rett og slett at MIDDELVERDIEN er lavere enn GJENNOMSNITTET. I det gitte tilfellet over er middelverdien (14+16)/2 = 15, altså ikke allverden i forhold til max-verdien....(98) Les Kinsley rapporten, dere som er så usikre på temaet. Middelverdien ligger faktisk noe under gjennomsnittet (Hvilket vil si at det ER flere menn som har under gjennomsnitts lengde enn de som har over (eksempel på HVORDAN det kan skje er gitt over her - de som har "langtrekkende" er bare forholdsvis mye større enn snittet, i.e. virkelig ganske langtrekkende)). Vel...vet ikke om det er så mye tilføye så mye her.... ? bortsett fra: ( Jeg har (dessverre) endel med statistikk å gjøre, og ofte kan middelverdien avvike vesentlig fra gjennomsnittet, i en gitt statistisk fordeling. Han jeg motsvarer i dette tilfellet, har faktisk rett (for det meste) i at det ikke dreier seg om en BELL-kurve = normalfordeling. I en BELL kurve vil middelverdien i stor grad sammenfalle med gjennomsnittsverdien. Det er dog (etter min mening og i hht Kinsley rapporten) IKKE riktig å si at menns penis lengde (på verdensbasis) sammenfaller med en BELL kurve (normalfordeling). )
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Problemet er at stort sett alle henviser til Kinsey, som er en internettbasert undersøkelse. Det vil si at enhver idiot kan legge ut sine strategiske mål helt anonymt, og at det derfor kan settes spørsmålstegn ved dette også. Alle undersøkelser som går på at andre måler, viser også et godt mindre snitt enn det Kinsey legger frem. Allikevel er det faktorer som også her gjør det vanskelig å fremsette dette som sannheten. Det kan være nervøsitet slik at penis ikke når full størrelse (selvom man i slike tilfeller har til vane å utelukke disse fra resultatene), og det er selvsagt den vanlige at de små er langt mer sjenerte når det gjelder å stille opp på slik. Det er derfor man også går ut med at penis faktisk er mindre enn du tror. Derfor liker ikke leger og fagfolk så godt å snakke om snittet. De bruker derfor ofte normalen, som er 12-18 cm. Har du en penis innenfor der er du helt normal, og blir du dumpet på bakgrunn av dette, er det nok heller motparten som burde ta en titt på seg selv. Hadde det ikke vært bra med en verden der man ikke blir dømt på bakgrunn av hvor stor penis man har, eller hvor store pupper man har? Det får vi dessverre aldri, men det er klart mange går glipp av gode ting om man blir såpass opphengt i preferanser.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Gidder du forresten raskt å tegne opp en normalfordeling hvor flertallet ligger under gjennomsnittet? hihi
Gjest usmc Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Problemet er at stort sett alle henviser til Kinsey, som er en internettbasert undersøkelse. Det vil si at enhver idiot kan legge ut sine strategiske mål helt anonymt, og at det derfor kan settes spørsmålstegn ved dette også. Alle undersøkelser som går på at andre måler, viser også et godt mindre snitt enn det Kinsey legger frem. Allikevel er det faktorer som også her gjør det vanskelig å fremsette dette som sannheten. Det kan være nervøsitet slik at penis ikke når full størrelse (selvom man i slike tilfeller har til vane å utelukke disse fra resultatene), og det er selvsagt den vanlige at de små er langt mer sjenerte når det gjelder å stille opp på slik. Det er derfor man også går ut med at penis faktisk er mindre enn du tror. Derfor liker ikke leger og fagfolk så godt å snakke om snittet. De bruker derfor ofte normalen, som er 12-18 cm. Har du en penis innenfor der er du helt normal, og blir du dumpet på bakgrunn av dette, er det nok heller motparten som burde ta en titt på seg selv. Hadde det ikke vært bra med en verden der man ikke blir dømt på bakgrunn av hvor stor penis man har, eller hvor store pupper man har? Det får vi dessverre aldri, men det er klart mange går glipp av gode ting om man blir såpass opphengt i preferanser. Kinsey gjorde sine undersøkelser lenge før nettet ble tatt i bruk. Er du rundt 40 år er det sannsynlig at dine foreldre leste den rundt tiden du ble født. Ok?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Haha - jeg vedder en femmer på at ts er en ordentlig pain in the ass IRL . LITT selvhøytidelig. :rofl:
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Kinsey gjorde sine undersøkelser lenge før nettet ble tatt i bruk. Er du rundt 40 år er det sannsynlig at dine foreldre leste den rundt tiden du ble født. Ok? Joda, det er rett. Blandet Kinsey sin med en annen undersøkelse som er nettbasert. Poenget er likefullt at man heller ikke her er blitt målt fysisk av en annen person, og man vet selvsagt hvor gjerne menn legger til litt ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #20 Skrevet 13. februar 2009 Enda en avsporing. Disse forsvarsmekanismene og personlighetstrekkene dine er vel egentlig basert på teori som ikke er vitenskapelig, og det ikke finnes noe støtte for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå