Gjest Sile Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har vært sammen med en fyr, som nå er sammen med sin exkone igjen. Han slutter ikke å ta kontakt med meg, jeg har sagt: Er du ikke redd for at jeg skal ringe henne?" han vet at jeg har pratet med henne før. Han slutter ikke selv om jeg sier at" det er du som har tatt dette valget, stå for det da". Bør jeg ringe henne?
Pest Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Dere innledet forholdet uten henne, da skal dere klare å avslutte det uten henne.
nessi Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Hva håper du å oppnå ved å ringe henne??? Tror du han vil oppta forholdet til deg igjen hvis du oppfører deg som en hevngjerrig bitch?? Godta at han har gått videre (tilbake).
Gjest Kråkaa Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Sier som de andre her,ikke ring henne. Drit i å snakk med fyren. Ikke ta tlf,ikke svar på sms,slett han eventuelt fra msn om du har han der og fb.
aline Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 hva sier han når han tar kontakt da? og hva ønsker du at skal skje? var det ham som gikk fra deg og gikk tilbake til kona?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Hvis han ringer deg, ikke ta tlf. Hvis han sender melding, ikke svar. Hvis han banker på døra di, ikke lås opp. Hvis han sender brev, ikke les det. Hvis han skriver på msn/facebook, blokker han. Kontakt går to veier, etter en stund uten noe svar fra deg, gir han opp. La kona være i fred.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Hvis han ringer deg, ikke ta tlf. Hvis han sender melding, ikke svar. Hvis han banker på døra di, ikke lås opp. Hvis han sender brev, ikke les det. Hvis han skriver på msn/facebook, blokker han. Kontakt går to veier, etter en stund uten noe svar fra deg, gir han opp. La kona være i fred. Enig, ingen som gidder å holde på hvis du ikke tar tlf,men du liker det kanskje?
Omega Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Det man ikke vet har man ikke nødvendigvis godt av. Hadde jeg vært kona til en som holdt på som denne mannen gjør, hadde jeg foretrukket å vite hvordan mannen min egentlig er. Så kunne jeg tatt en vurdering på om han er noe for meg eller ikke, basert på et mer ekte bilde av slik han faktisk er.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 ja for all del... ring kona, den angår henne i høy grad. så vet hun hva mannen driver med. for det blir nok en neste gang også!
Brunhilde Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Dere innledet forholdet uten henne, da skal dere klare å avslutte det uten henne. Helt enig! Helt enig med Pest. Også enig med de som sier at du skal la være å svare på telefon og sms, det er nok den eneste måten å få ham til å slutte å ta kontakt på.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #13 Skrevet 8. februar 2009 Hva håper du å oppnå ved å ringe henne??? Tror du han vil oppta forholdet til deg igjen hvis du oppfører deg som en hevngjerrig bitch?? Godta at han har gått videre (tilbake). Gått tilbake? Dream on... (Han er jo tydeligvis fortsatt opphengt i TS... så selv om kona sitter der og gnir seg i hendene og føler hun har reddet forholdet sitt: Hva er det hun har reddet?)
Teriyaki Skrevet 8. februar 2009 #14 Skrevet 8. februar 2009 Hva håper du å oppnå ved å ringe henne??? Tror du han vil oppta forholdet til deg igjen hvis du oppfører deg som en hevngjerrig bitch?? Godta at han har gått videre (tilbake). Godta at han har gått videre? Er ikke sånn jeg har oppfattet ts. Virker jo som om det er han som hele tiden ringer henne, og hun egentlig ikke vil at han skal ringe henne, og "truer" dermed med at hun skal si i fra til kona så hun får vite hva han holder på med.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 Det man ikke vet har man ikke nødvendigvis godt av. Hadde jeg vært kona til en som holdt på som denne mannen gjør, hadde jeg foretrukket å vite hvordan mannen min egentlig er. Så kunne jeg tatt en vurdering på om han er noe for meg eller ikke, basert på et mer ekte bilde av slik han faktisk er. Men denne mannen har jo flyttet fra kona og er heller ikke sammen med henne. Dette er den dummeste tråden jeg har vært borti her... TS innledet et forhold mens han bodde sammen med kona....Nå som han ikke bor sammen med henne skal hun pluttselig ringe henne...... Rydd opp direkte med ham uten å blande inn EKSkona..Dette er et forhold mellom han og deg. Vil du ikke ha noe med ham å gjøre så be han slutte å kontakte deg. That simple..... Slutter han ikke da.....slutt å svare, blokker han fra mailer, legg på når han ringer. SKjønner ikke problemet jeg........
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 Men denne mannen har jo flyttet fra kona og er heller ikke sammen med henne. Dette er den dummeste tråden jeg har vært borti her... TS innledet et forhold mens han bodde sammen med kona....Nå som han ikke bor sammen med henne skal hun pluttselig ringe henne...... Rydd opp direkte med ham uten å blande inn EKSkona..Dette er et forhold mellom han og deg. Vil du ikke ha noe med ham å gjøre så be han slutte å kontakte deg. That simple..... Slutter han ikke da.....slutt å svare, blokker han fra mailer, legg på når han ringer. SKjønner ikke problemet jeg........ Høh? Skrev ikke ts i startinnlegget at fyren har gått tilbake til ekskona?
juliane Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Men denne mannen har jo flyttet fra kona og er heller ikke sammen med henne. Dette er den dummeste tråden jeg har vært borti her... TS innledet et forhold mens han bodde sammen med kona....Nå som han ikke bor sammen med henne skal hun pluttselig ringe henne...... Rydd opp direkte med ham uten å blande inn EKSkona..Dette er et forhold mellom han og deg. Vil du ikke ha noe med ham å gjøre så be han slutte å kontakte deg. That simple..... Slutter han ikke da.....slutt å svare, blokker han fra mailer, legg på når han ringer. SKjønner ikke problemet jeg........ Når du ikke skjønner problemet vi jeg anbefale deg å alltid lese innlegget en gang til for å se etter at du har oppfattet ting korrekt. Det hadde spart deg for å skrive hele det innlegget der. Mannen var sammen med ts mens det var slutt med ekskona. Så valgte han å gå tilbake til ekskona, men klarer fremdeles ikke å gi slipp på ts. Dermed er det jo ganske logisk at ts lurer på om hun skal fortelle ekskona/den nåværende kjæresten dette? Eller syns du det hadde vært greit hvis din kjæreste hadde ringt eksen sin hele tida? TS: som de andre her, ikke ta telefonen eller svar han på annen måte. Hvis dette ikke hjelper kan du tenke på snakke med kona igjen. Kan nok hende han bare trenger en klar beskjed.
Rosenrød Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Tror jeg hadde likt å vite hvis jeg var (eks)kona hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå