Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Væren eller hva De kaller Dem, kan De svare meg på et høflig spørsmål? Hvis De har tid til annet enn dette engletøvet Deres da? Kan De svare meg på om det går buss herfra til Frogner? På en annen side, hadde det ikke vært på tide at De ble voksen og begynte å få noen fornuftige interesser i stedet for dette tøvet? vennlig hilsen Enkefru Hilb@ Halvorsen
Væren Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 Kjære enkefru Hilb@ Halvorsen! Jeg har ikke peiling på bussruter, dessverre, ettersom jeg bare bruker apostlenes hester eller menighetens gullsykler når jeg skal noe sted. I blant rir jeg også på bøssebæreren, Kris, men det er helst innendørs. Jeg kan for øvrig opplyse Dem om at menigheten "De Lystige Engler" gir livet mitt mening og innhold, og jeg kan ikke tenke meg noe bedre formål å dedikere livet mitt til enn vår muntre flokk som er på felles vandring gjennom denne jammerdal! De er ellers hjertelig velkommen til å søke om medlemsskap, enkefru Halvorsen! Ærbødig hilsen 12
Kris Skrevet 16. april 2002 #3 Skrevet 16. april 2002 Vil bare tilføye at Væren er en fantastisk rytterske! Glad i deg, væren-vennen! *Kos og nuss* 12
Væren Skrevet 16. april 2002 #5 Skrevet 16. april 2002 Jeg synes enkefru Due-Jebsen må finne sin plass i vår gale verden, Enkefru Hilb@ Halvorsen trenger en likesinnet! Superklem til dere som har en så fantastisk humor at det bare lyser opp i min hverdag! LOVE IT!!! 12
Kris Skrevet 16. april 2002 #6 Skrevet 16. april 2002 Ups. glente tittelen siving. Jeg tror hun og Hilb@ Halvorsen kan tilføre englene meget moral og dannele. hilsen 12
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #7 Skrevet 16. april 2002 Nei nå lurer jeg på hva som foregår her? Først dukker min venninne Enkefru siving. Due-Jebsen opp! Hun skulle såvidt jeg vet befinne seg i sin luksusleilighet på Madeira på denne årstiden. Deretter påstår en ku at hun er min veninde. Nei og atter nei hun skal aldri sammenlignes med et kreatur som kun går rundt på en eng og spiser gress! hennes mann Siving. Hartvig Due-Jebsen ville blitt harm og hadde trolig gått til sak mot denne kuen. Deretter dukker denne lømmelen kris opp og påstår at han er meg. Jeg gir opp, og jeg må si jeg er både rystet ogh skremt over disse menneskene som omkranser dette fåret som kaller seg Væren. Aller verst er altså denne lømmelen Kris. Trolig heter han vel Kristoffer. Nei nå får det være nok av dette tøvet deres! hilsen en dypt forferdet enkefru Hilb@ Halvorsen på veg hjem til Frogner!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #8 Skrevet 16. april 2002 Hvordan har du funnet ut mitt pikenavn forresten Kris? Har du rotet i mine papirer mens jeg hadde vesken min stående her ved denne underlige hagen deres? Nei min mann Overrettsadvokatsakførersenioringeniør Cornelis Edward Halvorsen d.y. ville ikke latt hverken deg eller denne tåpelige og usømmelige skjøgen som du holder til sammen med få fred! Dere ville blitt satt bak lås og slå hvor dere hører hjemme! Nu går jeg hjem til Frogner og ringer til min venninde Enkefru Due-Jebsen og forteller om alt dette usømmelige og fordervelige som foregår her ute! hilsen en indignert og rystet enkefru Hilb@ Hermeline Georgine Halvorsen, enke etter Overrettsadvokatsakførersenioringeniør Cornelis Edward Halvorsen d.y.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2002 #9 Skrevet 16. april 2002 Hallååå? Er det dig Hermeline som ringer? Ja, du vet at jeg liker å kalle deg Hermeline istedet for Hil@a. Det er liksom noe royalt over navnet Hermeline. Og da prater vi ikke om de nymotens royale, nei. Ikke disse ungdommene som tøver rundt på slottet med og uten barn og iført jeans og skjegg. Nei du, bevare meg vel... Navnet Hermeline står for de gode gammeldagse royale verdiene: Alt for Norge og for sømmeligheten! Jaja, nok om det. Beklager at jeg reiste så fort da drodgen kom, men jeg ble faktisk svært uvel av å være i nærheten av disse individene som kaller seg engler. Så du at hun Væren-damen var gravid du? Og uten ring på fingeren..... Uff, jeg sier det jeg, hvordan skal dette ende.... Sånn var det ikke i våre dager nei. Hr. Siving Due-Jebsen måtte pent vente til bryllupet var over og vel så det. Jeg var da en dannet ung sosietetsdame da jeg giftet meg og visste reglene ja. Hmph....! Bare det å vise seg høygravid er en skam. Ihvertfall uten en ektemann som støtter seg! Nei, nå blir jeg svimmel igjen jeg Hermeline. Uff, jeg tååååler ikke slike påkjennelser lengre. Jeg får legge på nå. Ha det bra da Hermeline. Hvem du har pratet med? Neimen Hermeline da. Nå har du tatt dig en portvin for meget. Det er jo din gode venninne enkefru Siving. Due-Jebsen du har pratet med!!! Godnatt da Hermeline.
Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 16. april 2002 #10 Skrevet 16. april 2002 Telefax til Hild@ Hermeline Georgine Halvorsen. Kjære Hermeline. Verden var så mye tryggere før. Georg, min sjåfør, sa at jeg måtte registrere meg. Hva betyr det da kjære Hermeline? Vil det si at jeg er overvåket? Ja jeg har all tiltro til den norske regjering, og Gerhardsen spesielt, men jeg synes dette var litt ubehagelig. Nuvel. Gjort er gjort som man sier. 12
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 17. april 2002 #11 Skrevet 17. april 2002 God morgen kjære venninde Enkefru Siving. Due-Jebsen! Ja, nu har jeg også registrert meg her inde. Jeg var litt usikker på dette, men siden du har gjort det så tenkte jeg det var riktig å gjøre det samme. Jeg håper ikke vi har gjort noe dumt, kjære venninde. Kanskje vi kan påvirke disse usømmelige menneskene i en riktig moralsk retning! Spesielt tror jeg denne skjøgen Væren og hennes ufordragelige og hedenske Kris burde gis en ordentlig omgang med bjerkeriset! med ærbødig hilsen din gode venninde 12
Væren Skrevet 17. april 2002 #12 Skrevet 17. april 2002 *Står de to underlige damene der på busstoppet vårt nå igjen! Tror de har rotet seg litt bort...* Hei, vil dere låne hver deres gullsykkel så dere kommer dere hjem ærede damer? 12
Kris Skrevet 17. april 2002 #13 Skrevet 17. april 2002 La dem stå der å vente! Jeg er glad i deg! klem fra 12
Væren Skrevet 17. april 2002 #14 Skrevet 17. april 2002 Jeg er glad i deg også, min tapre bøssebærer! Tror nok disse kondisjonerte fruene fra beste vestkant synes jeg er litt lettlivet og du temmelig ustyrlig, hehe... Kanskje de har rett??? Så tettkneppet i halsen kommer jeg nok uansett aldri til å bli, min kjære! 12
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #15 Skrevet 17. april 2002 Sykler??? Låne bort sykler??? Også Gullsyklene???? Kjære vene - tenk nu på sikkerheten for oss andre da. Det er nu meget bedre at de to fruerne benytter seg av privatsjåfør Georg m/bil. Giiid - tenke seg til: hva ville UP-Olsen sagt om han så de to på sykkel, åsså Gull-sykkel til og med. Nei, fri og bevare meg vel........ "GEEEOOORG......GEEEOOORRGG - kjør frem bilen" Hilsen fra fru Døske-Lorentzèn-Hansèn
Kris Skrevet 17. april 2002 #16 Skrevet 17. april 2002 La de to der fordømte merrene klare seg selv! 12
Væren Skrevet 17. april 2002 #17 Skrevet 17. april 2002 Vennen min; behersk deg litt! Synes du ble litt rød i toppen, jeg!12
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 17. april 2002 #18 Skrevet 17. april 2002 Nei nu får det være nok! Om ikke de beklager på det sterkeste deres umoralske og frekke oppførsel din lømmel av en bøssebærer så kommer jeg til å namelde både deg, denne fryktelige djevelens skjøge, Væren, og resten av denne tåpelige sekten for ærekrenkelse! Dette skal min venninde enkefru siving. Due-Jebsen også få høre! Væren de har å rydde opp i dette og straffe denne forferdelige djevelens sønn! hilsen en forferdet og fornærmet12
Væren Skrevet 17. april 2002 #19 Skrevet 17. april 2002 Jeg skal straffe ham på det hardeste, enkefru Halvorsen. Han skal både piskes og bindes i sengen i kveld, det lover jeg Dem på ære og samvittighet! Ærbødig hilsen 12
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 17. april 2002 #20 Skrevet 17. april 2002 Til tross for at dine lyster går langt ut over det som er tillat i Bibelen så ser de ut til å være villig til å straffe deres usympatiske mann ut i fra riktige kristne moralske retningslinjer! Det eneste jeg ikke forstår er hvorfor det skal skje i sengen? mvh 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå