Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget meg på facebook siden min i dag, og da så jeg at en på vennelisten min hadde svart på et spørsmål om meg. Sto følgende: do you think ....(mitt navn) has ever bought a dance at a strip club? hva er det det går i? hva er dette her? likte det ikke helt. Er det en slags gjettelek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en applikasjon der folk svarer på spørsmål om vennene sine.

Skrevet

Ja, vet jo det, kunne du utdypp deg litt mer kanskje? :)

Kjenner såvidt denne personen, hvordan kan han svare på noe sånt da?

Og hvem er det som lager disse spm?

Skrevet

Spørsmålene blir laget av den som har laget applikasjonen og personen svarer ja/ nei på en rekke spørsmål om en rekke personer. Alt er tilfeldig generert og ingenting å lage en sak ut av om ikke du da føle deg dypt krenket av at noen synes du var typen til å dra på strippeklubber og betale for en dans, da burde du nok sende en melding til vedkommende og legg gjerne inn resultatet her. :filer:

Skrevet

Hehe, hadde ikke tenkt lage en sak utav det altså, bare lurer på hva dette er for noe. Ser folk har svart på spm om meg tidligere. Men hva er liksom vitsen? de får jo ikke akkuratt vite om det de svarer på er rett eller ikke?

Skrevet (endret)

Kan man ikke velge "ignore" på sånne invitasjoner? Så slipper du å få flere sånne ubehagelige ting. Skjønner jo godt at du lurer på om det er han eller de som har laget applikasjonen som mener dette. Hvem vet hva du får tilfeldig generert neste gang liksom :fnise:. Applikasjoner er igrunn bare mas!

De kan sikkert svare på sånne spørsmål om seg selv vil jeg tro, og dermed så kan alle som bruker applikasjonen se hvor mye folk gjetter rett om dem? Men du har ikke lagt det inn, så derfor ser du ikke det.

Endret av Veronica88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...