Gjest Angelish Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Jeg og min samboer gjennom 3 år gikk gjennom en fase i høst hvor vi kranglet og hadde store problemer. Det var på nippet til å bli slutt. Ingen av oss hadde lyst å ha sex når det var slik.. Hadde ikke noe sexlyst i det hele tatt.. Nå er forholdet helt topp, og jeg er suuuperkåt og har kjempelyst på sex etter 4-5 måneder uten.. Han har ikke fått lysten tilbake virker det som, og når jeg prøver å hinte til at jeg har kjempelyst og han ikke vil blir jeg litt sutrete og da vil han ihvertfall ikke.. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan prøve å få liv i sexlivet igjen nå som forholdet ellers er helt supert igjen????? Må jeg bare gi han litt tid kansje???? vente til han tar initiativ igjen?? er bare så redd at det kan ta kjempelang tid. og jeg er SÅÅÅ klar for masse deilig sex...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Var du en årsak til kranglingen i høst? Det er ikke sikkert han er "ferdig" med din oppførsel da, og at det fortsatt preger hans tenning på deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå