Gjest Sani Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 Hei. Jeg ønsker å kjøpe brun/lysbrun øyebrynsfarge.. Var på vita men de hadde kun brun og askebrun. Tror at disse er ganske mørke. Har tildaglig mørk brune øyebryn og har brukt brun farge før ingen forskjell nesten... Vet dere hvor jeg kan kjøpe denne i Oslo??
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Hei. Jeg ønsker å kjøpe brun/lysbrun øyebrynsfarge.. Var på vita men de hadde kun brun og askebrun. Tror at disse er ganske mørke. Har tildaglig mørk brune øyebryn og har brukt brun farge før ingen forskjell nesten... Vet dere hvor jeg kan kjøpe denne i Oslo?? makeup store
Sni Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 noen flere som vet om noen øyebrynsfarge ?? kan også kjøpe hos frisør dersom de sleger lysbrun.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Da kan du vel like godt bare farge de hos frisør?
kunst Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 askebrun er ikke for mørkt hvis du kun lar det sitte på i to-tre minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå