Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 hei hei.. jeg er ny i byen, bor ikke i sentrum, men ved nidarvoll.. er da ikke så ofte nede i byen, pleier å dra ut til Tiller å shoppe, siden det er greiest med parkering av bil. men ser at Zara har kommet til byen (elsk :rødme: ) men jeg vet ikke hvor det er.. skjønner meg liksom ikke på byen? har vært nedi der ett par ganger nå, sist i november med en veninne, men da fant vi liksom ikke handlegaten, fins det i det hele tatt.? det eneste vi fant var liksom din sko, lindex og kapphal.. ikke akkurat yndlingsbutikkene.. var på trondheim torg også på det bitte lille senteret, ved den fontenen, er zara i nærheten der eller? hadde vært fint med gatenavn Er så vant til Oslo, karl johan.. synes trondheim er veldig liten og koselig by, men finner søren meg ikke frem
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Zara er midt i øverste del av Nordre gate. Du får spørre deg frem etter stedet om du kommer deg ned til byen. Skulle vel ikke være så vanskelig å spørre noen? Og siden byen er veldig liten,er det ikke så vanskelig å finne frem
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 hei hei.. jeg er ny i byen, bor ikke i sentrum, men ved nidarvoll.. er da ikke så ofte nede i byen, pleier å dra ut til Tiller å shoppe, siden det er greiest med parkering av bil. men ser at Zara har kommet til byen (elsk :rødme: ) men jeg vet ikke hvor det er.. skjønner meg liksom ikke på byen? har vært nedi der ett par ganger nå, sist i november med en veninne, men da fant vi liksom ikke handlegaten, fins det i det hele tatt.? det eneste vi fant var liksom din sko, lindex og kapphal.. ikke akkurat yndlingsbutikkene.. var på trondheim torg også på det bitte lille senteret, ved den fontenen, er zara i nærheten der eller? hadde vært fint med gatenavn Er så vant til Oslo, karl johan.. synes trondheim er veldig liten og koselig by, men finner søren meg ikke frem Zara ligger i bygget til gamle Erichsen, gjør det ikke? Da er det to minutter å gå fra Trondheim Torg. Når du kommer ut av Trondheim Torg ved Rema, går du rett frem, forbi Olav Tryggvason-statuen og fortsetter rett frem ett kvartal. Da går du over gaten, og skal ha en gågate (Nordre) foran deg, med en bokhandel på venstre side og Mercur kjøpesenter på høyre. Gå ned gaten på venstre, forbi optiker H. Iversen, Dromedar, den litt rare italienske matgreia og Foto Schrøder, og vips, der er vel Zara?
Gjest ts Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Zara ligger i bygget til gamle Erichsen, gjør det ikke? Da er det to minutter å gå fra Trondheim Torg. Når du kommer ut av Trondheim Torg ved Rema, går du rett frem, forbi Olav Tryggvason-statuen og fortsetter rett frem ett kvartal. Da går du over gaten, og skal ha en gågate (Nordre) foran deg, med en bokhandel på venstre side og Mercur kjøpesenter på høyre. Gå ned gaten på venstre, forbi optiker H. Iversen, Dromedar, den litt rare italienske matgreia og Foto Schrøder, og vips, der er vel Zara? Tusen takk for beskrivelsen! jeg skal prøve den ut så snart lønningen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå