Riskrem Skrevet 5. februar 2009 #1 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei! Jeg er 24 år og har vært singel i ca. 1 år og 3 måneder. Jeg føler at dette er lenge nok og er på utkikk etter en bra mann. Jeg er litt sjenert av natur og har hatt dårlig selvtillitt i flere år. I tillegg er jeg usikker i sosiale sammenhenger. Det er nok dette som er årsaken til at jeg sliter med å komme i kontakt med menn. Jeg føler at jeg utstråler "ikke kom nær meg!" uansett hvor jeg er. Jeg går på mange fester, jeg går ut på byen og henger ofte med venner. Jeg er alltid smilende og imøtekommende når jeg er sosial, likevel har jeg vanskeligheter med å kvitte meg med denne utstrålingen som liksom kommer fra underbevisstheten min (eller hvordan skal jeg forklare det). Det hender jeg møter menn, men de er ikke min type. I tillegg har jeg vært på et par dater det siste året, men det har ikke blitt noe mer. Hvordan skal jeg endre på dette? Føler at jeg liksom ikke kan kontrollere det underbevisstheten min skaper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 7. februar 2009 #2 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er litt vanskelig å forstå hva som egentlig er problemet ditt. Kanskje at du fokuserer så mye på denne "utstrålingen" din. Tror det er lurt å fokusere på den mannen du har lyst å bli kjent med. Du skriver ikke om det er noen du har hatt interesse for. Hvis man fokuserer mer på andre, stiller dem spørsmål og prøver å bli kjent, så klarer man å glemme seg selv en liten stund, og da glir ting mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 7. februar 2009 #3 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg føler det akkurat likt! Men skal endre litt taktikk, og ta sjanser selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DD Skrevet 10. februar 2009 #4 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis du føler at du utstråler "ikke kom nær meg", så gjør du antageligvis det.Du må sjøl endre din utstråling, og det klarer du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 10. februar 2009 #5 Del Skrevet 10. februar 2009 Har det akkurat på samme måte Fått høre det av andre også, så ikke bare noe jeg innbiller meg.. Livet skal ikke være enkelt. Føler at jeg har en annen utstråling når jeg møter en annen under 4 øyne, men hvor gjør man det med en potensiell annet enn når man møter dem på nett? Når det blir flere så dukker sjenertheten opp, og setter opp en barriere rundt meg føler jeg... Skulle gjerne ha gjort noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå