Gjest TS Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Har vært i sammen med ei nydelig jente. Det har imidlertid dukket opp forskjeller i verdier, "innsats" for forholdet, og en hel del stahet/stolthet som gjorde at jeg først satte foten ned og hun mener også det er riktig å sette strek slik tingene er nå. Vi avsluttet forholdet med ett brak på kvelden i går, men heldigvis så fikk vi en natt som vi aldri før har hatt, kan ikke si mer enn at det var helt fantastisk. Tingen er den at hun gjerne vil at vi skal være elskere i tiden fremover da hun synes vi har en utrolig kjemi på det området. Jeg er helt enig at kjemien er unik, men jeg elsker henne fortsatt og kan ikke klare å bare ha sex uten at vi er i en fast relasjon følelsesmessig. Ihvertfall føles det slik i dag.... savner hu så jeg holder på å bli gal, er skikkelig "Blue" Er jeg gammeldags? Fortell gjerne om erfaringer du har hatt eller kom med innspill!
Gjest dalieo Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg synes ikke det funker. Den ene blir som oftest såret. Du er ikke gammeldags, du er jo forelsket i henne.. da er det bare avstand som hjelper for å komme over bruddet.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Dersom du fremdeles er forelsket, bør du bryte det! Du trekker det bare ut, du kommer aldri over det. Når det er sagt, så har jeg gått fra kjæreste til elskere flere ganger. Faktisk har vel alle kjærestene mine kommet krypende tilbake, men da har det ikke vært følelser inne i bildet i det hele tatt. I ett tilfelle ble det slutt fordi begge var totalt enige og vi fortsatte å ha sex rett etter bruddet uten problemer, i de andre så har det gjerne gått ett år eller mer før vi "tilfeldigvis" endte i sengs sammen igjen. Det er greit å ha sex med ekser, fordi det er noe trygt over det. Man kjenner hverandre osv. Men ikke så greit om den ene har følelser!
MissStiles Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg sier bare nei med en gang! Jeg har vært borti et sånn type forhold etter at det ble slutt med eksen min og det gjorde ting bare verre. Selvfølgelig var det godt med nærhet men når vi skulle dra hver vår hver så ble det for tungt. Bare avslutt forholdet helt og kom deg videre!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg tror det er siste halmstrå. Det er vanskelig å kutte alle bånd med èn gang, så derfor faller mange i "elskere"-fella... Jeg ville ikke gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Kan bare si meg enig i hva andre sier her. Det fungerer ikke dersom du fremdeles er forelsket/elsker henne. Sex vil da bety så vanvittig mye mere for deg da det er følelser i bildet. For henne vil det "bare" være et sex. Bedre da å kutte all form for intimitet inntil dere finner ut om dere skal være i et forhold :-) Lykke til!
waco Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jeg sier det motsatte av alle de andre her. Dersom jeg hadde vært forelsket i en jente så hadde jeg vært lykkeligere om jeg kunne ligget med henne, enn om jeg hadde blitt avvist seksuelt.
Megana Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Et stort problem er at jenter oftere har/får følelser inne i bildet når de har sex, når du i tillegg har følelser for jenta fremdeles, vil jeg påstå det er "galskap" av dere å bli elskere. Tror det er mye bedre å avslutte helt, fremfor å risikere å lide enda mer etter bruddet..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Jeg sier det motsatte av alle de andre her. Dersom jeg hadde vært forelsket i en jente så hadde jeg vært lykkeligere om jeg kunne ligget med henne, enn om jeg hadde blitt avvist seksuelt. Problemet er at man da ikke greier å gi slipp, og fallhøyden blir større når den andre som det "bare" er sex for går videre :-) Ihvertfall slik jeg ser det.
waco Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Er man forelsket så vil man jo prøve litt før man gir slipp.
waco Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Eller for å si det på en annen måte, hadde jeg hørt på damer så hadde jeg aldri fått fitte.
Gjest TS Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Jeg glemte vel å si at når hun spurte om vi kunne være elskere så sa jeg kontant, NEI! At det overhode ikke er eller kommer til å bli aktuelt. Det er nok den "myke forelska" siden av meg som fortsatt tenker på smulene, men jeg skjønner at for meg vil dette bli galt. Som flere av dere påpeker, jeg er rett og slett for følelsesmessig involvert i huet mitt. Når det er sagt, så har jeg aldri "løpt" etter ei jente som jeg har gjort nå. Men vi har alle våre grenser, uansett hvor flott en har det den tiden forholdet virkelig fungerer. Den kroppslige nytelsen vil falme når hodet/hjertet ikke får ta del...! Vi har ikke hatt kontakt siden onsdagen, å jeg vet nå hundre prosent at svaret mitt til henne vil være det samme , om hun spør igjen om vi kan gå videre som elskere. Rart at to mennesker som er så glad i hverandre ikke klarer å fungere i ett kjæresteforhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå