Vanillamilla Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei ..Er på jakt etter lokaler i rogalands området, kom over ulsteinkloster og ulsteinkloster hotell ,jeg har lust og gifte meg i kirken på ulsteinskloster og ha festen på ulsteinskloster hotell noen som har erfaring fra noen av de plassene eller kan anbefale noen andre kansje ? skal gifte oss i 2010 en gang på sommeren .ikkje helt bestemt datoen enda. http://www.utsteinklosterhotell.no/selskaper.cfm link til ulsteinkloster hotell http://www.utstein-kloster.no/ link til ulsteinkloster Helsing Vanillamilla
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Høres ut som det er best å ha middagen og festen på Utstein kloster Hotell ihvertfall, for det blir lite musikk og ingen dansing på Utstein kloster, ref fra hjemmesiden deres: "Bruk av musikkanlegg anbefales normalt ikke, og ved slik bruk bør lydnivået begrenses. Dans i klosterets lokaler er ikke tillatt pga plassforhold og slitasje i den fredede bygning."
twinklestar Skrevet 6. februar 2009 #3 Skrevet 6. februar 2009 Har vært i bryllup der! Var utrolig fint der ute!!!! Men det var ikke dans i det bryllupet... og det ble et litt kjedelig bryllup etter hvert egentlig... Men spørs jo hvordan dere har tenkt det...
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Jeg var i bryllup der, å det var heeelt fantastisk! Alle bodde på selveste hotellet, å der va middagen etter bryllupet med dans og festligheter for alle. Men hele hotellet var stengt for bare familiene da. Kan kanskje være litt anderledes om det er flere mennesker på hotellet som er utenforstående. Selve serminoen foregikk på klosteret, ute i hagen, å vi ble fraktet i buss frem og tilbake, mens brudeparet kom med hest å kjerre. Til bryllupet kjørte bruden i limo, og mannen i en kjempekul veteranbil som de hadde fått lånt. Det var bare et helt fantastisk bryllup, og de som arbeidet på hotellet der var bare kjempeflotte! Så det kan jeg trygt anbefale
Vanillamilla Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2009 Jeg var i bryllup der, å det var heeelt fantastisk! Alle bodde på selveste hotellet, å der va middagen etter bryllupet med dans og festligheter for alle. Men hele hotellet var stengt for bare familiene da. Kan kanskje være litt anderledes om det er flere mennesker på hotellet som er utenforstående. Selve serminoen foregikk på klosteret, ute i hagen, å vi ble fraktet i buss frem og tilbake, mens brudeparet kom med hest å kjerre. Til bryllupet kjørte bruden i limo, og mannen i en kjempekul veteranbil som de hadde fått lånt. Det var bare et helt fantastisk bryllup, og de som arbeidet på hotellet der var bare kjempeflotte! Så det kan jeg trygt anbefale
Vanillamilla Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk for svar Nå har jeg ringt til Ulsteinkloster hotell og avtalt tid for omvisning er sååå spent og glad . Nå gjenstår det bare og avtale tid til ulsteinkloster kirkje
Gjest gjest over Skrevet 8. februar 2009 #7 Skrevet 8. februar 2009 Tusen takk for svar Nå har jeg ringt til Ulsteinkloster hotell og avtalt tid for omvisning er sååå spent og glad . Nå gjenstår det bare og avtale tid til ulsteinkloster kirkje Ikke noe problem. Du kommer til å få et FANTASTISK og minneverdig bryllp der, det kan jeg nesten garantere. I tillegg brukte de han her for å fotografere hele dagen og kvelden. Han tok noen fabelaktige bilder. Og søsteren min som giftet seg er på noen av bildene Hun holder mannen sin i handa, mens de sitter utfor klostret. Det er et tre i bakgrunnen, og man ser bare hendern som holder hverandre. Bilder
Vanillamilla Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 Ikke noe problem. Du kommer til å få et FANTASTISK og minneverdig bryllp der, det kan jeg nesten garantere. I tillegg brukte de han her for å fotografere hele dagen og kvelden. Han tok noen fabelaktige bilder. Og søsteren min som giftet seg er på noen av bildene Hun holder mannen sin i handa, mens de sitter utfor klostret. Det er et tre i bakgrunnen, og man ser bare hendern som holder hverandre. Bilder Å tusen takk Dette var faktisk mitt neste spørsmål her inne , om det var noen som visste om gode fotografer i rogaland ,og der hadde du jo ordnet det og kjekt og se bilder fra din søsters bryllup ,såg kjempe flott ut . Kansje du kan fortelle meg litt om hvordan lokale var, var det god plass til og danse der ? og var maten god ? Ååå gleder meg sånn til jeg skal på visning der
Gjest Meg igjen Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 Hei igjen Min søster og hennes mann hadde leid hele hotellet, ergo vi hadde en spisesal og en dansesal. I tillegg er det et stort uteareal helt nede ved vannet. Der satt enkelte å spilte gitar og sang(var veldig vakkert) i skumrngen og utover kvelden. Maten var kjempegod Vi satt så lenge å spiste som jeg aldri har opplevd i et bryllup før, men det var bare koselig. Og servitørene hadde fått beskjed om at glass aldri skulle stå tomme, og ikke tatt med i beregningene at vi ble sittende så lenge Skulle likt å sett den regningen. Hihi. Det er rett og slett det beste bryllupet jeg har vært i Når skal du på visning der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå