Gjest Gjest_dolly_* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei. Jeg er på jakt etter et godt renseprodukt! Hva anbefaler dere her inne??
En som vet Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hvis du tenker på vanlig ansiktsvask er jeg veldig glad i Clinique sin Liquid facial soap mild. Den egner seg for kombinasjonshud.
Gjest Gjest_dolly_* Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 ja, tenkte på til ansiktet=) Jeg trenger en veldig mild en. Bioterm b.l.a. tåler jeg ikke. Utrolig vanskelig å finne noe bra. Så da er det bra med tips fra andre:) Skal gå ned å sjekke ut den der!
Hilde Christina Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Men.. Hva slags hudtype har du? Litt vanskelig å anbefale noe uten den info`n
FangeLiv Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Jeg syns Dermalogica special cleansing gel er veldig mild og god. Og varer lenge, så blir ikke så dyrt. Anbefales hvis du ikke har spesielle problemer med huden som krever et nisjeprodukt.
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Brukar Avene Micellar Cleansing Lotion. Den er for senstiv hud. Er som et rensevann du stryker på med ein bomullsdott. Dryg er den og. Fås på apotek til 150-200 kr. Avene er min yndlingshudpleieserie.
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Men.. Hva slags hudtype har du? Litt vanskelig å anbefale noe uten den info`n Jeg tror jeg har en sensitiv hud, siden jeg ikke tåler alt. Ellers kanskje fra tørr til normal. Jeg hakke helt greien på sånne ting jeg.. Har aldri renset ansiktet mitt før, og heller ikke hatt urenheter. Men oppdaget forleden at jeg hadde noen urenheter helt oppi pannen, og de vil jeg har vekk. Takker for alle svar:)
Gjest Gjest_dolly_* Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 glemte å si: det eneste jeg har prøvd tidligere var Bioterm, men da fikk jeg røde flekker i ansiktet mitt, så gav opp å bruke ansiktsrens.. (så har egentlig prøvd rens, men aldri direkte brukt det før:) )
Gjest Langsyne Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg tror jeg har en sensitiv hud, siden jeg ikke tåler alt. Ellers kanskje fra tørr til normal. Jeg hakke helt greien på sånne ting jeg.. Har aldri renset ansiktet mitt før, og heller ikke hatt urenheter. Men oppdaget forleden at jeg hadde noen urenheter helt oppi pannen, og de vil jeg har vekk. Takker for alle svar:) Om du har sensitiv hud anbefaler jeg MD Formulations (De produktene de har for sensitiv hud). Det er viktig å tenke på at du ikkke må bruke for sterke produkter for huden din og ikke kødde så mye med huden hvis den er sensitiv. (Fåes kjøpt hos noen hudpleiesalonger og hudleger) Endret 6. februar 2009 av Langsyne
AnetteR Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Kiehls er mitt nyeste funn, veldig mild, drøy og god. Ellers er Dermatologica veldig bra. Biotherm sin er nok tilsatt en del parfyme og andre tilsetningsstoffer, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå