Gjest svindlet Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei. jeg har funnet ut at kortet mitt er blitt brukt av en annen person i en minibank, og jeg tror jeg vet hvem.... . Hvordan er bankenes rutiner ved sånne tifeller? Sjekker de alltid kameraer for å se hvem som har gjort uttaket? Eller gjør de det om man ber om det? Hvor god kvalitet er det på disse kameraene?
Zzyzx Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Er kortet stjålet? Hvordan fikk personen tak i koden? Dette er helt vesentlig for at saken skal kunne betegnes som svindel eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei. jeg har funnet ut at kortet mitt er blitt brukt av en annen person i en minibank, og jeg tror jeg vet hvem.... . Hvordan er bankenes rutiner ved sånne tifeller? Sjekker de alltid kameraer for å se hvem som har gjort uttaket? Eller gjør de det om man ber om det? Hvor god kvalitet er det på disse kameraene? ja de finner ut hvem det er. På minibanken er klokkeslettet når og hvor uttaket fant sted, så sjekker de kamera på det aktuell stedet. Koden skal du ha i hodet, ingen andre plasser hvor noen kan få tak i det. Eks. du har gitt din samboer koden slik at han kan låne kortet ditt. Så tar han kortet uten at du vet det......det kan du ikke kalle svindel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå