Gå til innhold

Hvor mye leker har din seksåring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har en gutt på 5 år og han har samlet opp en drøss med leker opp gjennom tiden.

Skjønner ikke at det går an, ikke halvparten blir jo lekt med engang.

Han har noen faste leker som han liker, ellers er det noen ting som takes fram en gang i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ikke barn, men venner med barn. De har alt for mye leker!!!

Rom fulle!! Synes det er sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Sønnen min er ni, men da han var seks hadde han slett ikke så mye leker. En kasse full, og da er dilldall fra småbarnsalderen inkludert. Han har fortsatt ikke så mye leker, men vi har iallfall avansert til to små lekekasser. Han er som mora -nostalgisk, og kvier seg for å hive ut leker som er gamle og/eller ødelagte. "Kan jo alltids komme til nytte en eller annen gang". Det er liksom vår familie-forbannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må bare få si at i stede for leker til barn i 1-2 års alder kunne de solgt mobiltelefoner og fjernkontroller. De leker mere med det enn lekene de har.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten her har masssse leker - ALT for mye. Mesteparten er sånne kinder-greier og småting han har fått i bursdager osv. Lite "skikkelige" leker. Men en del spill (brettspill) og syklene (bortskjemtingen har to) sammen med fotballen er stort sett det eneste som blir brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har altfor mye. De to eldste på 9 og 7 deler rom og hele rommet er fullt av leker + at vi har massevis på loftet.

De har lyst å se gjennom nå og selge noe til inntekt for redd barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Min gutt på 6,5 år har altfor mye leker ja...

Besteforeldre, tanter og onkler synes det er så kjekt å kjøpe leker istedet for klær. :-?

Prøver å "omvende dem"... :wink:

Han har en kasse med deler, skinner og div tretog.

En kasse med duplo-klosser.

2 kasser til med diverse bondegårdsdyr, biler, gogos, digimon, pokemon ol.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vores var 6 havede han en del leke men i dag er han 11 og totalt botskjemt har ps2 eget farvetv fjernstyrte biler, både sin egen luftbøsse og en masse andet som han aldrig bruger uf når jeg skriver dette får jeg helt frysning ned rygge *G*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...