Gå til innhold

utfall...uten at rompa blir større..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skal man trene rompa for å vedlikeholde rompa. er fornøyd med den sånn som den er, så vil kun trene for å vedlikeholde..ikke bli større!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utfall tar vel mer på lårene enn på rumpa, egentlig. Knebøy er rumpeøvelse.

Tingen er at rumpa blir ikke nødvendigvis større om du trener den, men den forflytter seg to hakk opp og blir strammere. For noen betyr det flatere, for andre rundere. Men PENERE blir den uansett, stor eller ikke ;)

Sats på øvelser som tar bakside lår og innside lår (om sånt finnes? Sånne pilates-Jane Fonda-sakser kanskje?) så øker du vel ikke muskelstyrken i rumpa noe særlig. Tør ikke si dette 100%, så ta det jeg sier med en klype salt.

Skrevet
Utfall tar vel mer på lårene enn på rumpa, egentlig. Knebøy er rumpeøvelse.

Tingen er at rumpa blir ikke nødvendigvis større om du trener den, men den forflytter seg to hakk opp og blir strammere. For noen betyr det flatere, for andre rundere. Men PENERE blir den uansett, stor eller ikke ;)

Sats på øvelser som tar bakside lår og innside lår (om sånt finnes? Sånne pilates-Jane Fonda-sakser kanskje?) så øker du vel ikke muskelstyrken i rumpa noe særlig. Tør ikke si dette 100%, så ta det jeg sier med en klype salt.

takk:)

Skrevet

Utfall tar mye på rumpa for min del, antar det kommer litt an på hvordan man gjør det (?). Men for å vedlikeholde er det vel bare å ligge på de vektene du er på nå, uten å øke noe særlig, vil jeg tro. Ellers er det jo som Annikken sier; man blir ikke nødvendigvis større av trening, og det skal jo vanligvis ganske mye til for at kvinner skal bygge muskler (som jo skjer om rumpa blir større).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...