Gå til innhold

Valentine's kort

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Skal feire valentine's day med kjæresten min, og har lagd kort til ham, men ANER ikke hva jeg skal skrive på.

Jeg har lyst å skrive hvor mye han betyr for meg, men så kommer jeg ikke på mer. Er helt elendig med sånne ting :(

Noen som har noen forslag?

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde vel egentlig skrive fra hjertet ditt, men når det er sagt så kunne du jo skrivd om hvor glad du er for at du har han og hvor mye han betyr for deg. At du elsker han mer enn noe og aldri vil være uten han. At du elsker han mer og mer for hver dag som går, og at han gjør deg lykkelig.

Noe i den duren jeg kommer til å skrive til min kjæreste :)

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Spørs akkurat hvor mye han "tåler" :)

Min er ikke så glad i sånt nusse-nusse-kliss, det syns han bare er kleint

Hvis han tåler sånt, hva med:

"du er min beste venn og min elsker, alt i ett, og derfor elsker jeg deg"

• 3 år senere...
Gjest Gjest gjestesen
Skrevet

You are an angel from above,

You are the one whom I love,

I hope that we never will part,

You'll always have a place in my heart.

And that place is first, not last.

God, the days fly by so fast.

There's not a moment I dont think about you

I know I will cry if we are ever through

So please don't leave me,

My love, please don't deceive me.

Skrevet

You are an angel from above,

You are the one whom I love,

I hope that we never will part,

You'll always have a place in my heart.

And that place is first, not last.

God, the days fly by so fast.

There's not a moment I dont think about you

I know I will cry if we are ever through

So please don't leave me,

My love, please don't deceive me.

:spy:

• Liker 4
  • 11 måneder senere...
Skrevet (endret)

Skal feire valentine's day med kjæresten min, og har lagd kort til ham, men ANER ikke hva jeg skal skrive på.

Jeg har lyst å skrive hvor mye han betyr for meg, men så kommer jeg ikke på mer. Er helt elendig med sånne ting :(

Noen som har noen forslag?

Tusen takk :)

Nå vil jeg nødig skrive teksten for deg, men steg nummer en er å unngå å nekte seg selv fullstendig løsrivelse hva angår det å knytte ord til følelser og sanser. Ikke skamme seg eller finne en grunn til å være flau for å føle det du føler. Har du lyst har du lov. På skolen lærte vi at det ikke finnes noen dumme spørsmål, men at det er dumt å ikke spørre. I overført betydning og utvidet tolket kan man si det slik at man ikke skal være redd for å gi av seg selv.

La pennen føres uhemmet på papiret på den måten som faller deg mest naturlig. Kjærlighet er aldri rasjonelt, så ikke forsøk å gjøre teksten rasjonell. Dette skal være deg og din følelser; rått, karakterfullt og ukritisk. Og husk at mennesker er forskjellige. Alle har sin særegne måte å uttrykke seg på både gjennom tekst og handling. Det er dette som gjør oss fascinerende unike som individer. Grunnen til at vi faller pladask for hverandre.

Valentinsdagen er også kalt alle hjerters dag. Du kan godt smake litt på dette før du skriver.

Endret av Pene sko...
  • 1 måned senere...
Skrevet

''Å sette ord på min kjærlighet til deg er ikke mulig. For kjærligheten strekker seg dypt inn i sjelen min, og legger seg som et varmt teppe om hjertet. Når leppene dine brenner mot mine, og øynene dine lyser av begjær glemmer jeg all tid. Et dypt bånd strekkes seg mellom oss, og knytter oss sammen. Du forstår meg bedre enn noen andre her i verden. Jeg å du, vi er så ulike, men samtidig så like. Jeg elsker deg fordi du er deg! Derfor falt jeg for deg (snublet) for deg! Det var et hardt fall.. Helt siden de uttrykksfulle øynene dine boret seg inn i mine.. helt siden du fascinerte meg med alt du kunne.. helt siden jeg så hvor spesiell du var.. helt siden jeg fikk se deg som den du var.. helt siden foten din strøk over min for første gang.. helt siden den første berøringen.. helt siden du var så nær meg at jeg ville gripe om deg, og aldri slippe taket.. helt siden du åpnet deg opp for meg.. helt siden jeg så deg gråte..helt siden jeg så hvor unik du var.. helt siden du la armen din om meg.. har jeg falt for deg, hver dag.. Siden jeg fikk se smilet ditt lyse opp verden, har en solstråle lyst inni meg. Jeg elsker deg..''

Skrevet

Skrev et kjapt rimedikt og postet på Facebook for moro skyld. Ikke noe dypt kjærlighetsdikt, men noen skjønne ord.

Til min kjære

Tiden flyr og årene går

Snart vi foran presten står

Da vil jeg deg i hånden ta

Å gi deg mitt hjerte og ett JA

Å ha deg i mitt liv er en glede for meg

Vit hvor mye jeg faktisk elsker deg <3

Anonym poster: 7a52372c7eb7869df53077e6c5d13a68

Skrevet

Jeg skreiv kort til kjæresten min og jeg skrev bare noe enkelt som "Happy valentinesday. Håper du får en fin dag sammen med meg, og en fin helg. Jeg elsker deg, hilsen ****** "

Anonym poster: e468f150469ca403404d47a3db6ea1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...