Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lancelotte
Skrevet

Etter masse om å men bestemte jeg meg for å gjøre det slutt..

Er så usikker på om det var riktig :(

det var så mye som ikke stemte, og som var galt, og brutt tillit, men jeg elsker virkelig fyren, hvor langt går man egentlig for kjærligheten?

Så nå sitter jeg her, alene i en mørk leilighet.

Prøver å drikke vekk den verste sorgen, funker ikke særlig bra :(

beklager rotete sytete innlegg

Trenger vel bare egentlig en :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si noe for eller imot om det var riktig, siden jeg ikke vet noe om deres situasjon, men en regel jeg har for meg selv er at jeg skal tenke grundig gjennom ting før jeg gjør noe og bruke magefølelsen.

:klemmer:

Skrevet

Bare du kan vite om du har tatt det riktige valget eller ikke.

Men her får du i hvert fall en :klemmer:

Gjest Lancelotte
Skrevet

Takk :) ja, jeg er klar over det, og egentlig er jeg vel sikker, det er bare så trist.. ikke minst å være alene plutselig.

Skrevet

Beklager å "blande" meg inn i tråden, men velkommen i klubben. Her ble det også slutt i dag. Men han drar ikke før i morgen... Skikkelig herlig..... Ingen av oss ville gjøre det slutt. Vi elsker hverandre høyere enn alt, men det måtte bare til. Det har ikke gått opp for meg enda. Jeg bare vet at det har skjedd. Tårene kommer litt innimellom, men jeg går bare å venter på at det skal bli verre. Når han flytter ut..

Skal drikke bort sorgene mine i morgen jeg. Jobb i morgen tidlig, så er det kanon dritings i morgen kveld. Hater dette så jævlig..

Skrevet

Ser at flere her mener at å drikke seg drita hjelper mot kjærlighetssorg. For min del har det aldri hjulpet, jeg føler meg bare mer ensom da. Det som har hjulpet meg er å være sammen med gode venner. Venner jeg kan le og gråte med, venner jeg kan stole på, venner som lytter, venner som sier: "Jeg vet ikke hva jeg kan si for å gjøre det bedre, men jeg kan låne deg et øre og eventuelt en skulder." Så vend dere mot vennene deres. De kan også gi gode klemmer...

Gjest Lancelotte
Skrevet
Beklager å "blande" meg inn i tråden, men velkommen i klubben. Her ble det også slutt i dag. Men han drar ikke før i morgen... Skikkelig herlig..... Ingen av oss ville gjøre det slutt. Vi elsker hverandre høyere enn alt, men det måtte bare til. Det har ikke gått opp for meg enda. Jeg bare vet at det har skjedd. Tårene kommer litt innimellom, men jeg går bare å venter på at det skal bli verre. Når han flytter ut..

Skal drikke bort sorgene mine i morgen jeg. Jobb i morgen tidlig, så er det kanon dritings i morgen kveld. Hater dette så jævlig..

Bare godt å vite jeg ikke er alene.

Det var trist å høre.. en :klem: til deg også :)

Kjærligheten er virkelig ikke lett! Er godt å få blåst litt ut på forumet her.

Håper du får en så hyggelig fylletur du kan få i morgen, tross i omstendighetene

Skrevet
Ser at flere her mener at å drikke seg drita hjelper mot kjærlighetssorg. For min del har det aldri hjulpet, jeg føler meg bare mer ensom da. Det som har hjulpet meg er å være sammen med gode venner. Venner jeg kan le og gråte med, venner jeg kan stole på, venner som lytter, venner som sier: "Jeg vet ikke hva jeg kan si for å gjøre det bedre, men jeg kan låne deg et øre og eventuelt en skulder." Så vend dere mot vennene deres. De kan også gi gode klemmer...

Enig der! Jeg har prøvd begge deler. Drikke seg drita mot kjærlighetssorgen hjalp ikke for meg heller. Jeg følte meg bare veldig alene etterpå. Når jeg ble singel i fjor, så var jeg invitert på fest dagen etter. Først så sa jeg nei til å komme men etterpå så fant jeg ut at det var akkurat det jeg trengte. En kveld sammen med venner. Og det hjalp!

Men det er jo forskjellig fra person til person om hva som hjelper..

Skrevet

Kanskje vi skal dra på fylletur sammen, Lancelotte? :)

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon akkurat nå. Har vært mye usikkerhet, og etter å ha følt vennefølelsen sterkere enn kjærestefølelsen i lang tid, sa jeg i fra om at jeg trengte tid til å tenke. Er letta for at jeg har sagt til han hvordan situasjonen, og kan være godt med en pause. Men uansett hvorfor eller hvordan, det gjør utrolig vondt. Han er den mest fantastiske gutten som finnes (for meg), men det måtte bare bli sånn foreløbig. Men du skal vite at du er ikke alene med å ha det slik akkurat nå :-)

Gjest Lancelotte
Skrevet
Kanskje vi skal dra på fylletur sammen, Lancelotte? :)

Burde nesten det! Skikkelig jente fylletur, uten å ofre guttene en tanke! ja, jeg er litt bitter :lur:

Gjest Lancelotte
Skrevet
Huff, jeg gir en GOD klem til dere begge! :klemmer::klemmer:

Takker for klem ! :)

Gjest Lancelotte
Skrevet
I morgen da?;)

Er med jeg ;) har planlagt fyll hele helga så (:

Skrevet

Uff.. jeg må dessverre joine klubben.

Men i mitt tilfelle er det jeg som har blitt dumpa, det er så vanvittig tungt.

Synes det hjelper litt å drikke når man faktisk er ute med venner, men det er noe annet når man kommer hjem alene slik som nå..

Bra jeg har slettet nr hans for å si det sånn

Skrevet

:klem: Det er aldri lett å gjøre det slutt med en man er glad i, selv om man kanskje ikke har de rette følelsene lenger. Ønsker deg masse lykke til.

:klem: til alle dere andre i samme situasjon også.

Det ordner seg alltid til slutt:)

Skrevet

Jeg må nok bli med i klubben jeg også. For min del ble det slutt i går, etter 8 å sammen. Jeg er helt sikker på at det er det rette, men jammen er det jævlig uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...