Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har et bohandlerforeningens gavekort, som snart går ut på dato. (Luksus)problemet er at jeg alt har kjøpt de bøkene jeg har mest lyst på. Og nå prøver jeg å komme på noe annet lurt jeg kan få kjøpt i bokhandel, i tillegg til bøker?? Film kan jo være en ide. Kontorrekvisita blir for kjedelig. Noen som vet om bokhandlere som selger kontantkort til mobil? Aller helst vil jeg ha ny mobil, men det selger de vel ikke på bokhandelen?
Amanlis Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hva med brettspill? De har mange flotte spill i bokhandelen.
MissStiles Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hva med brettspill? De har mange flotte spill i bokhandelen. Det tenkte jeg også på.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Hva med brettspill? De har mange flotte spill i bokhandelen. Jeg er voksen, hehe. Er sikkert barnslig på flere måter, men brettspill har jeg ikke spilt siden barndommen. Men la forslagene komme :-)
golda Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Hva kjøper jeg i bokhandlene utenom bøker...? Konvolutter, kladdebøker... Jo, en stilig papirkurv kjøpte jeg. En gang en bamse, en sånn nusselig med navn. Hvem var det til? Har glemt det. postkort - slik som bursdagskort o.l. Hvilken kjede er det du har gavekort til?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Hvilken kjede er det du har gavekort til? Det er bokhandlerforeningens, den gjelder i nesten alle butikker som Tanum, Norli, Ark, Notabene osv.
Orthia Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Fotoalbum Kalkulator Globus Data-/ printerrekvisita
Gjest Langsyne Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Fotoalbum, penner, hobbybøker, filmer, esker til å ha ting i, skrivebøker eller en lommebok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå