Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_selma_*
Skrevet

Hei

Er det noen som vet om jeg kan f.eks ta opp et lån på 3 tusen å så bruke det til å nedbetale mitt andre lån som er på 700 ,,.. men at jeg da tar et fast rente lån på de 3 tusen?

er det lov å bruke de til nedbetaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du trenger et lån på 3000 for å betale et lån på 700 har det et stort PROBLEM!!

Og fast rente?? Hva utgjør renta på 700/3000??

La meg gi deg et lynkurs i privatøkonomi

Ikke bruk mer en du har!!Forbrukslån er no dritt

Skrevet

Du bør ikke ta opp lån på 3000 kroner. Du bør heller spørre om å dele betalingen i to på fakturaen på 700 kroner. Det koster 500 kroner eller så å opprette lånet også. Pluss termingebyr fra 30-75 kroner.

Skrevet

Et lån på 3000 for å betale ned 700........den skjønte jeg ikke helt. Sikker på at du ikke bare bruker unnskyldningen "refinansiering" til å skaffe enda mer kjappe penger i lomma?

Ring de du skylder 700 til og vær ærlig på at du sliter med nedbetalingen, så får du garantert en bedre nedbetalingsplan. Det verste du kan gjøre er å lukke øynene - ta kontakt med dem før gjelda di vokser. 700 er tross alt et overkommelig beløp for de fleste.

Kan du kanskje låne 700 privat - kanskje t.o.m. rentefritt? Fra foreldre eller slikt?

Gjest Gjest_selma_*
Skrevet

Hei det er meg som har brukt dette nicket her inne på kg en god del nå .. så er det noen som tydelig vist har tatt det i bruk de au.. må si jeg ikke fatter noe av innlegget :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...