MissStiles Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 I år så faller den dagen på en lørdag. Skal dere gjøre noe spesielt eller er det bare en helt vanlig dag?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal på jobb og selge blomster til alle de som skal feire den på noe vis...Og dett var dett.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 I år så faller den dagen på en lørdag. Skal dere gjøre noe spesielt eller er det bare en helt vanlig dag? Gjør aldri noe spesielt den dagen. Er bare en helt vanlig dag. Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg sikkert gjort noe ut av den.
Gjest Reka Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal på jobb og etterpå skal jeg hjem og bare slappe av Kunne egentlig ikke tenke meg det noe annerledes, men nå har jeg aldri vært noen stor "feirer" av valentinsdagen de gangene jeg har hatt kjæreste på datoen heller da
SIFA Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 En helt vanlig dag! Være med venner:) Men hadde vært hyggelig å fått et kort i posten eller noe!
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Det blir en helt vanlig dag for min det. Skal faktisk være barnevakt, så det blir ikke så veldig spennende heller.
Rexina Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Byen kanskje.. Blir vel som en vanlig lørdag:) Har ikke feiret dagen om jeg har type heller, men hender jeg får noen kort/sms da:P
Cata Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skal overse den som best jeg kan . Har i grunnen aldri brydd meg om Valentinsdagen og ble heller ille til mote det året min daværende kom med både blomster og pakke. Har heldigvis ikke skjedd verken før eller senere. Mulig jeg kjøper meg selv noen friske blomster, men det blir nå helst fordi jeg har fått dilla på å pynte med en blomsterkvast i helgene. Endret 5. februar 2009 av Cata
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Har aldri brydd meg om valentines, men jeg ble nettopp dumpa og kjenner faktisk (patetisk nok) at det river litt i meg når jeg ser hjertene som har begynt å poppe opp i butikkene. Tror ikke jeg hadde feiret det med fyren min om det ikke hadde blitt slutt, men siden det ble det så er jeg nå i en fase hvor jeg blir deppa av å se forelskede par og alt som har med kjærlighet å gjøre. Regner med jeg skal ut og drikke meg snøblind og finne en rebound, for 3. gang
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Jeg feirer aldri valentingerdagen. Hele greien er en importert skikk, som nå omfavnes av handelsstanden. Jeg synes hele greien er kvalmende (og ja, det har jeg alltid gjort, også når jeg er i forhold). Jeg blir bare pinlig berørt når folk skal gi meg "glad i deg"-kort, og man vet at det -kun- er fordi de har blitt fortalt at det må de jo gjøre for det er valentinerdagen. Til vanlig er de ikke følelsmennesker, og man vet at de synes det er pinlig å si slike ting, og de har egentlig ikke lyst, men så tror de at de må likevel. Uff.... La folk si de er glad i noen helt av seg selv, når de vil, uten gruppepress og tvang fordi det er en spesiell dato.
Gjest Hilde K S Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Jeg regner med at jeg får de sedvanlige, platte kortene fra Brad Pitt og Kevin Kostner. Hadde vært fint med litt forandring.
sixx Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Jeg feirer aldri valentingerdagen. Hele greien er en importert skikk, som nå omfavnes av handelsstanden. Jeg synes hele greien er kvalmende (og ja, det har jeg alltid gjort, også når jeg er i forhold). Jeg blir bare pinlig berørt når folk skal gi meg "glad i deg"-kort, og man vet at det -kun- er fordi de har blitt fortalt at det må de jo gjøre for det er valentinerdagen. Til vanlig er de ikke følelsmennesker, og man vet at de synes det er pinlig å si slike ting, og de har egentlig ikke lyst, men så tror de at de må likevel. Uff.... La folk si de er glad i noen helt av seg selv, når de vil, uten gruppepress og tvang fordi det er en spesiell dato. Jeg er glad i deg.
frkbling Skrevet 6. februar 2009 #13 Skrevet 6. februar 2009 hater den dagen, minner meg hver gang på at jeg ikke har kjæreste, love el.
sixx Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 hater den dagen, minner meg hver gang på at jeg ikke har kjæreste, love el. Kan være glad i deg også jeg.
Chord Skrevet 6. februar 2009 #15 Skrevet 6. februar 2009 Jeg regner med at jeg får de sedvanlige, platte kortene fra Brad Pitt og Kevin Kostner. Hadde vært fint med litt forandring. Føler med deg
aline Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 det er 21.? (har aldri brydd meg om den dagen, verken med eller uten kjæreste) Jeg skal i bursdagsselskap til stefaren min, hadde jeg ikke skullet det, hadde det vært salsaparty på gang. Har vel tenkt tanken på å sende ett anonymt valentines-kort til en jeg er litt betatt av, men tror jeg hopper over. Det er på ingen måte en beundring han ikke vet om...
Gjest Nuni Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Gjør aldri noe spesielt den dagen. Er bare en helt vanlig dag. Hadde jeg hatt en kjæreste hadde jeg sikkert gjort noe ut av den. Jeg har kjæreste og unngår alt som har med dagen å gjøre. Det er en dust tradisjon, kan bruke pengene mine en hvilken som helst annen dag. Og når jeg tenker på det så hadde jeg sikkert blitt like skuffa (kanskje mer?) om jeg hadde håpet på kort og blomster nå, som når jeg ikke hadde kjæreste Men husker jeg trodde alle kjærestepar hadde det ekstra klissete romantisk og koselig den dagen når jeg var singel. Uggen dag.
Emmalin73 Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har blitt spurt om å være med på en Valentinerfest for single på Mona Lisa Huset i Oslo. Jeg vet ikke om jeg får vært med pga jobben min, men det kunne kanskje vært noe for noen andre? I såfall kan du lese mer om det her: http://www.singelnett.no/?catid=1&ItemID=89
MissStiles Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2009 Sukker har også fest på Valentines dagen så jeg..
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 7. februar 2009 #20 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal faktisk på date men det er igrunn helt tilfeldig at det ble den lørdagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå