Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hvor store ca er normale testikkler hos en voksen mann ? Kjenner en mann med bitte små testikler som en ert av og til - er dette normalt ? Hvorfor har noen menn så små testikkler ? Er de mindre fruktbare eller sterile kanskje om testikklene er veldig små i forhold til normalen . Lurer - noen som kan svare ?
Ethereal Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Hvis jeg skal ta et villskudd i blinde, så tror jeg at normalen er mellom en tennisball og en badmintonball.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Hvis jeg skal ta et villskudd i blinde, så tror jeg at normalen er mellom en tennisball og en badmintonball. Var det jeg og trodde eller ville huske fra tidligere forhold . Mannen min har da veldig små testikkler . Reagerte litt på det ...og tenkte litt på fertiliteten hans da ...Men han fungerer helt normalt sexuelt .
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Tennisball!??! Er det da begge til sammen eller? Jeg har kanskje ikke vært sammen med så utrolig mange menn, men de jeg har hatt nærkontakt med så vil jeg si hver testikkel er som en norsk plomme kanskje. SÅnn ca det, muligens litt større av og til. Kommer litt an på om de henger helt nede eller er trukket litt opp under opphisselse...
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 http://www.puls-norge.no/ImageVault/Images...ler.aspx?~5606~ Her ser du en som holder et implantat mellom fingrene, jeg vil tro det er på en gjennomsnittlig størrelse, men det ligger jo hud utenpå så de vil føles litt større..
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Tennisball!??! Er det da begge til sammen eller? hehe...tenkte jeg også. Må jo være litt slitsomt å gå med to tennisballer hengende mellom beina ++
Gjest Balla Skrevet 18. oktober 2012 #7 Skrevet 18. oktober 2012 Haha, tennisball?? Da snakker vi radioaktive baller isåfall. Dessuten er jo en badmingtonball forma som tuppen på en romferge! :P
Gjest Morten Skrevet 21. mars 2013 #8 Skrevet 21. mars 2013 Hvis du syns de er unormale små, så er det veldig stor sannsynlighet for at han er på en kur med anabole steroider.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2013 #9 Skrevet 21. mars 2013 Hvor store ca er normale testikkler hos en voksen mann ? Kjenner en mann med bitte små testikler som en ert av og til - er dette normalt ? Hvorfor har noen menn så små testikkler ? Er de mindre fruktbare eller sterile kanskje om testikklene er veldig små i forhold til normalen . Lurer - noen som kan svare ? Ca 3 cm vil jeg tro... Anonym poster: 893f67f6a081ed7e47eed9b736504f75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå