Gjest Utlogget no.. Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Herregud! Da jeg gikk på ungdomsskolen, var det en gjeng som mobbet meg og min vennekrets, de jeg pleide å være med. Men det var spessielt meg og et par andre de var ute etter. Det var en mobber som var skikkelig på meg, og var skikkelig ekkel og slengte drit til meg hele tiden.. Da vi ble eldre og kunne gå på byn, så traff jeg og bestevenninnen min hun på et utested. Bestevenninnen min ble banket av hun jenten. Hun rev ut øredobben på venninnen min og blodet bare rant. Hun er skikkelig fæl, måten hun har vært mot oss har gjort slik at jeg føler et stikk inni meg hver gang jeg ser hun! Og no har hun faen med addet meg på facebook. Hva er vitsen med det liksom? Har hun bare glemt at hun var en bitch mot meg? Jeg godtar ikke litt engang, jeg er ikke litt interessert i at hun skal kunne se siden min, se vennene mine, bildene mine, hva folk har skrevet til hun.. Nei vettu ka!! Vis jeg trykker ignor no, da vil jo hun se det vis hun trykker på navnet mitt igjen, for da vil hun igjen ha mulighet å trykke meg som "legg til venn". Kansje hun skjønner da at jeg ikke er itneressert..? Jeg måtte bare få lufte litt.. Blir bare sint og lei meg jeg.. Hva ville dere gjort, bare oversett den adden, eller ignorert slik at hun kansje skjønnte at jeg ikke var interessert?
Gjest Gjest_girl_* Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Det er jo litt rart at du ikke har anmeldt henne om angrepet du forteller om er tilfellet. Også burde du jo bare drite i om hun har addet deg på facebook eller ikke. Ikke add om du ikke vil ha henne som venn. . Du må ikke fortsette å la deg undertrykke av et menneske. Lev ditt eget liv!
Gjest Ts Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Nei, jeg vil ikke ha hun som venn i det hele tatt.. Syntes bare det er helt sprøtt at hun har addet meg etter hvordan hun var da vi gikk på skole sammen. Det er jo maange år siden, men allikavel..
Gjest strykebrett Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Trykk på ignore. Det er jo bare bra at hun får vite at du ikke er interessert i å være venn med henne. Hun kan jo fremdeles sende deg en message om hun føler for å i unnskyld til deg en dag.
Synne-Marie Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Ah! Jeg ble ikke så plaget, men opplevde at skolens sjefsbitch la meg til som venn på facebook. Først tenkte jeg: Jippi! Endelig er det min tur til å ignorere henne!. Men så tenkte jeg på det, også kom jeg til at at jeg ville akseptere henne likevel. Det gav meg nemlig en anledning til å vise meg selv, at jeg søren ta meg var et bedre menneske enn henne. Det var en voldsom boost å bli kvitt all den negativiteten jeg hadde knyttet til henne som person. Men det er klart ikke aksepter henne som "venn" hvis det føles helt feil. Hvis du heller vil vise henne at du ikke gidder å være "liksomfacebookvenn" med henne, så gjør det!
Gjest Ts Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Ja, skjønner tanke gangen din, det gjør jeg. Jeg tenkte jo det jeg og. At jeg kan si ja til hun, slik at hun får se hvor pen jeg er blitt Og at jeg har et bra liv liksom. Men jeg ignorerte hun. Hun fortjener ikke det å bli godtatt. Hadde det ikke vært pga bestevenninnen min, så kansje jeg hadde godtatt hun. Men hun banket tross alt bestevenninnen min, så.. Jeg gjorde det riktige
Bellatrix Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Jeg skjønner godt at du ignorerte henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå