Gjest Gjest_mille_* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 datteren min på 2 har mollusker i annsikte.dette er ekkelt . hun har mange å det blir bare fler, noen som kan fortelle, hva de kommer av, hvor lenge de varer ? har to barn til, de har ingen...
Mixelite Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 datteren min på 2 har mollusker i annsikte.dette er ekkelt . hun har mange å det blir bare fler, noen som kan fortelle, hva de kommer av, hvor lenge de varer ? har to barn til, de har ingen... Kanskje hun spiser noe hun ikke tåler? Min hadde slike under hake og på halsen før han begynte på gluten og melkefri diett. Etter en stund på diett, forsvant de.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Mollusker forårsakes av virus. Pass på at barnet ikke klyper på dem da Mollusker er svært smittsomt. Her står det mer: http://www.barnelegene.no/publisher/publis...amp;tekstid=111
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Og leger sier dette går over av seg selv, men ved å smøre på inotyol, reseptfritt på apotek, ble gutten vår kvitt sine på to uker - etter å ha vært plaget i over et år.
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har hørt at de kan bli borte av seg selv, men når jeg hadde de som liten måtte jeg til hudlege for å fjerne de.
Gjest ts Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 hmm....ja , men vist det er noe hun ikke tåler er ikke dette vanskelig å finne ut hva det virkelig er ? kan det være at hun har melkallergi å BARE får mollusker av dette? Inotyol, hva er dette egentlig? kjøper bare på apoteke da? å smører på? Hun har mange rundt øynene, på øyelokket å under. Å det ser bare ut som om et kommer flere.
Mixelite Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 hmm....ja , men vist det er noe hun ikke tåler er ikke dette vanskelig å finne ut hva det virkelig er ? kan det være at hun har melkallergi å BARE får mollusker av dette? Inotyol, hva er dette egentlig? kjøper bare på apoteke da? å smører på? Hun har mange rundt øynene, på øyelokket å under. Å det ser bare ut som om et kommer flere. Jeg mente ikke akkurat at datteren din har melkeallergi/intoleranse, men at hun kanskje reagerer på noe? Det med gluten og melk er vår "plage" og var bare et eksempel.
Gjest pasta Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 Gutten min hadde slike på armene og brystet. Vi gikk til en homeopat og moluskene forsvant etter en stund!
Jade Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Vi gikk på helsekost-forretning og kjøpte Remasan (kapsler vi åpnet og blandet med drikke). Etter en stund (husker ikke hvor lenge), så var moluskene borte permanent. Og han hadde en vorte på foten, og den forsvant også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå