Gå til innhold

molluska

Gjest Gjest_mille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

datteren min på 2 har mollusker i annsikte.dette er ekkelt . hun har mange å det blir bare fler,

noen som kan fortelle, hva de kommer av, hvor lenge de varer ? har to barn til, de har ingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
datteren min på 2 har mollusker i annsikte.dette er ekkelt . hun har mange å det blir bare fler,

noen som kan fortelle, hva de kommer av, hvor lenge de varer ? har to barn til, de har ingen...

Kanskje hun spiser noe hun ikke tåler? Min hadde slike under hake og på halsen før han begynte på gluten og melkefri diett. Etter en stund på diett, forsvant de.

Skrevet

Og leger sier dette går over av seg selv, men ved å smøre på inotyol, reseptfritt på apotek, ble gutten vår kvitt sine på to uker - etter å ha vært plaget i over et år.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg har hørt at de kan bli borte av seg selv, men når jeg hadde de som liten måtte jeg til hudlege for å fjerne de.

Skrevet

hmm....ja , men vist det er noe hun ikke tåler er ikke dette vanskelig å finne ut hva det virkelig er ? kan det være at hun har melkallergi å BARE får mollusker av dette?

Inotyol, hva er dette egentlig? kjøper bare på apoteke da? å smører på?

Hun har mange rundt øynene, på øyelokket å under. Å det ser bare ut som om et kommer flere.

Skrevet
hmm....ja , men vist det er noe hun ikke tåler er ikke dette vanskelig å finne ut hva det virkelig er ? kan det være at hun har melkallergi å BARE får mollusker av dette?

Inotyol, hva er dette egentlig? kjøper bare på apoteke da? å smører på?

Hun har mange rundt øynene, på øyelokket å under. Å det ser bare ut som om et kommer flere.

Jeg mente ikke akkurat at datteren din har melkeallergi/intoleranse, men at hun kanskje reagerer på noe?

Det med gluten og melk er vår "plage" og var bare et eksempel.

Skrevet

Gutten min hadde slike på armene og brystet.

Vi gikk til en homeopat og moluskene forsvant etter en stund!

Skrevet

Vi gikk på helsekost-forretning og kjøpte Remasan (kapsler vi åpnet og blandet med drikke). Etter en stund (husker ikke hvor lenge), så var moluskene borte permanent. Og han hadde en vorte på foten, og den forsvant også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...