Gå til innhold

er han utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei, jeg har en kjæreste som er like gammel som meg, 17 år, vi har vært sammen i 2 år til sammen.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, men etter vi hadde vært sammen 1 år, gjorde jeg det slutt fordi jeg ikke hadde følelser for han lenger. Det var slutt fra juni til vi begynte å drive igjen i desember samme året, og ble sammen i februar. Det er nå 1 år siden, og jeg elsker han utrolig høyt, og det regner jeg med at han gjør også.

I løpet av den perioden det var slutt hadde han sex med 8(!) andre jenter, omtrent alle i fylla. Men en av de jentene drev han med også(så han var "utro" mot ho da). Han lata som han var forelska i ho eller noe, han bare brukte ho(ja, jeg vet det er slemt). Det at han har hatt sex med så mange, sårer meg veldig, selv om vi ikke var sammen. Men problemet er at denne jenta elsker han fortsatt. Ho klarer ikke gi slipp på han. Og ho snakker til han på msn hele tiden, men han svarer aldri. Ho snakker også til meg, og dum som jeg er klarer jeg ikke la være å svare. Ho forteller meg at han er utro mot meg, og at ho sikkert kan vise meg bilder av han og en annen jente på cam. Dette vet ho visst, fordi en venninne av ho vet hvem den jenta han "er utro med" er.

Dette sa ho i går. Men jeg stoler på kjæresten min, og hvorfor skulle han latt meg snakke med ho om han skulle hatt noe å skjule? Så mye som ho har på lager hele tiden. Denne jenta sier at jeg også blir brukt, slik ho ble. Men det virker liksom rart, når skulle kjæresten min fått tid til det her uansett, tenker jeg. Vi er ofte sammen hjemme, på trening sammen, snakker mye på msn osv. Men ho gir seg ikke. Jeg ba ho om å komme over han, for ho kommer aldri til å få han. Da svarte ho at det hadde ho prøvd, men det gikk ikke, det ble visst ikke bedre før ho får han.

Jeg er bare veldig lei meg nå, jeg stoler jo på kjæresten min, men det er jo likevel aldri noe gøy å få høre sånt. Må nevne at ho jenta er venn med "gode kompiser" av han, kompiser som aldri har villet møte meg(fordi jeg har visst stjelt han, og de ville han skulle være sammen med ho jenta jeg snakker om, og ikke meg). Så han drar ikke dit, pga meg. Og etter vi ble sammen andre gangen har de liksom alltid prøvd å ødelegge, ho jenta og venninnene hennes, ved å fortelle ting kjæresten min har gjort med dem når det var slutt mellom oss osv, at han fortsatt var hos de noen ganger osv.

Jeg kan ikke forestille meg at kjæresten min faktisk er utro, fordi vi har noe spesielt sammen, virkelig. Men ville bare høre noen meninger fra dere her inne.

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han aldri snakker med henne og aldri svarer henne, hvorfor i all verden har han henne på MSN da?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er nok fordi de har vært venner før og sånt, han blokker ho, men dette vet jeg helt sikkert; msn er ikke som den skal være for tiden. mye problemer med den, så den fjerner visst blokkene på mange. men i dag ba jeg han om å slette ho, da svarte han; da kan vel du slette de du snakker med også.

Det er omtrent 1 gutt jeg snakker med på msn, og han er bare venn. Men kjæresten min tror at alle gutter som snakker med meg flørter med meg og vil ha meg da så. Det er jo idiotisk. Det sa jeg til han også. Så han sa "javel" etterhvert da..

Skrevet

Vel, jeg har ikke folk jeg var venner med før på MSN. Folk jeg ikke har intresse av å snakke med, sletter jeg. Hvorfor i all verden skal jeg ha de der? Men folk bruker MSN forskjellig. :)

Om kjæresten din er utro eller ikke vet ikke jeg noe om. Men å holde kontakt med folk som konsekvent prøver å bryte ned forholdet deres kommer det ingenting godt ut av.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

takk for svar :)

Noen andre som kan gi sin mening?

Skrevet

Hei.

Først vil jeg kommentere det han sa når du ba han slette jenta; "slett de du snakker med også"? Det vil si, at han snakker med henne?

En annen ting er at kompisene hans vil at han skal være sammen med hun andre jenta, og hun sier at han er utro mot deg. Mener hun at han er utro med henne eller andre jenter?

Det virker som om alle andre er ute etter å ødelegge forholdet deres, uten at det trenger å være noe annen grunn enn sjalusi.

Skrevet

Ja, det reagerte jeg på også, men vet ikke helt hva han mente med det.

Tror ho mener at han er utro med ho noen ganger, men mest andre jenter, at ho blir sjalu selv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...