Gå til innhold

brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg til høsten,har en brudekjole som jeg egentlig skule ha brukt i ett annet bryllup. blir det riktig av meg å bruke den kjolen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal gifte meg til høsten,har en brudekjole som jeg egentlig skule ha brukt i ett annet bryllup. blir det riktig av meg å bruke den kjolen nå?

det er nok bare du som kan føle på om det er riktig for deg. Kjolen er ett plagg som er en del av det å gifte seg, men du skal jo føle deg konfortbalen og pen i den;) Så om du velger å bruke det i ett annet bryllup enn det som var tiltenkt første gangen er jo den ikke brukt i kirken etc og få har sett den(?)

Skrevet (endret)

Det kommer vel helt an på deg og hvilke følelser du har overfor den og kanskje hvorfor du ikke brukte kjolen, dvs hvorfor det ikke ble bryllup.

Tror ikke jeg ville brukt en kjole som var tiltenkt et annet bryllup hvor f.eks brudgommen forlot meg, tro jeg ville blitt litt overtroisk da. Men når alt kommer til alt så er det jo bare en kjole...?

Endret av Coriander
Skrevet

Er det mange som vet om at du kjøpte kjolen til en annen anledning?

Hvis jeg var den eneste som visste, og ikke hadde noen problemer med det, ville jeg brukt den. Eventuelt finne nye accessories, sko, slør eller noe som du ikke hadde planlagt før.

Hvis det er sjanse for at dette kan bli samtaleemne blant gjestene, ville jeg revurdert det. Du kan sikkert få solgt kjolen ganske lett siden den er helt ubrukt!

Skrevet
Er det mange som vet om at du kjøpte kjolen til en annen anledning?

Hvis jeg var den eneste som visste, og ikke hadde noen problemer med det, ville jeg brukt den. Eventuelt finne nye accessories, sko, slør eller noe som du ikke hadde planlagt før.

Hvis det er sjanse for at dette kan bli samtaleemne blant gjestene, ville jeg revurdert det. Du kan sikkert få solgt kjolen ganske lett siden den er helt ubrukt!

ja, hele min familie vet om det ang kjolen,

Skrevet
ja, hele min familie vet om det ang kjolen,

Hvis du føler at det går greit, men er bekymret for hva andre vil si, så kan du jo ta en prat med noen nære deg? Jeg mener egentlig ikke å snakke deg fra å bruke den, for i utgangspunktet synes jeg ikke at det er noe problem, det er tross alt bare en kjole. Men for mange er det et symbol også, og det kan hende noen en dag forteller mannen din om historien bak kjolen. Mennesker er jo dessverre sånn.

Skrevet
Hvis du føler at det går greit, men er bekymret for hva andre vil si, så kan du jo ta en prat med noen nære deg? Jeg mener egentlig ikke å snakke deg fra å bruke den, for i utgangspunktet synes jeg ikke at det er noe problem, det er tross alt bare en kjole. Men for mange er det et symbol også, og det kan hende noen en dag forteller mannen din om historien bak kjolen. Mennesker er jo dessverre sånn.

samboeren min vet om det, han si jeg må avgjøre det selv hva jeg synes blir riktig. det jeg tenkte jeg kunne gjøre eventuelt er å få en sydame til å sy den om slik at det blir en helt annen kjole. eller så selger jeg den å kjøper en annen

Skrevet

jeg tror ikke jeg hadde ville bruke den kjolen, så lenge det var meningen at en skulle brukes i et annet bryllup.

nå vet vi ikke hvorfor den ikke ble brukt. ble den for liten, var den for stor, ble det slutt etc.

Skrevet
jeg tror ikke jeg hadde ville bruke den kjolen, så lenge det var meningen at en skulle brukes i et annet bryllup.

nå vet vi ikke hvorfor den ikke ble brukt. ble den for liten, var den for stor, ble det slutt etc.

han gjorde det slutt med meg 4mnd før bryllupet

Skrevet

Storesøsteren min hadde en kjole og skulle gifte seg, da forloveden hennes døde tre uker før bryllupet. Hun brukte den samme kjolen da hun giftet seg fem år senere.

Synes ikke det har noe å si hva som er grunnen, så lenge bryllupet ikke ble gjennomført. Om man hadde giftet seg i en kjole og brukt den samme neste gang, da ville jeg nok tenkt at det var litt merkelig.

Skrevet
han gjorde det slutt med meg 4mnd før bryllupet

å nå er du klar til å gifte deg igjen. gratulerer.

Skrevet
å nå er du klar til å gifte deg igjen. gratulerer.

jo takk

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

Ikke gjør det.

Vil ikke det bare minne deg om eksen hver gang du ser på den og bildene av dere etterpå?

Jeg kjøpte julepynt med eksen min for 10 år sida, og hver jul tar jeg det fram og tenker automatisk på han. Min nåværende bryr seg ikke, men jeg har etterhvert funnet ut at det er helt dust å henge det opp, uansett om de er helt fantastisk fine og selvom jeg og eksen min ikke hadde noen stygg historie:)

Skrevet
Ikke gjør det.

Vil ikke det bare minne deg om eksen hver gang du ser på den og bildene av dere etterpå?

Jeg kjøpte julepynt med eksen min for 10 år sida, og hver jul tar jeg det fram og tenker automatisk på han. Min nåværende bryr seg ikke, men jeg har etterhvert funnet ut at det er helt dust å henge det opp, uansett om de er helt fantastisk fine og selvom jeg og eksen min ikke hadde noen stygg historie:)

Slik har har jeg det når det gjelder et fruktfat jeg har. Derfor har jeg gitt det bort. Synes det blir helt feil.

Skrevet
Slik har har jeg det når det gjelder et fruktfat jeg har. Derfor har jeg gitt det bort. Synes det blir helt feil.

er slik jeg tenkere også så blir nok til at jeg selger den tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...