Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen om dere som vet om det er farlig at han kommer inni rumpa, uten kondom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du slipper ihvertfall å bli gravid.

Skrevet

Etter det jeg har hørt så kan en rift der og en rift i penis gjøre at blod (og sikkert sæd i en rift hos deg), overføre ihvertfall Hiv/aids. Så det KAN være farlig om det er en ukjent person du ikke vet om er frisk.

Skal uansett være mye bedre med glidemiddel og kondom for da glir det lettere :). Så det kan jo være "farlig" i at det vil skade deg.

Men sæd i rumpa? Nei, i teorien så ser jeg ikke hva som kan gå galt der.

Har hørt at det KAN renne framover, men det er utrolig mye som skal klaffe for at det faktisk fører til en situasjon hvor man er i nærheten av å bli gravid. Skal uansett renne langt og man må legge seg ned for at det skal renne innover. Det har visstnok skjedd sier vandrehistoriene, men det virker jo veldig tvilsomt.

Skrevet

veronica, det er ingen nordmenn i norge under 25 år som ble smittet av hiv i fjor.

Og hvem i huleste er det som liker å kjøre anal med fremmede man er usikker på har hepatitt eller aids?

Skrevet
veronica, det er ingen nordmenn i norge under 25 år som ble smittet av hiv i fjor.

Og hvem i huleste er det som liker å kjøre anal med fremmede man er usikker på har hepatitt eller aids?

Homofile!

Skrevet
Homofile!

Kun homofile som har analsex, smarten?

Gjest aldri_mer
Skrevet

Sæd i rumpa er ikke digg!

Får en fantastisk klysterfølelse og går rundt å fiser sæd i et par timer :gjeiper: nei typen får aldri mer lov å sprute i rompa! Kjør kondom, mye tryggere med hensyn på sykdommer også som de andre sier :Nikke:

Skrevet
Etter det jeg har hørt så kan en rift der og en rift i penis gjøre at blod (og sikkert sæd i en rift hos deg), overføre ihvertfall Hiv/aids. Så det KAN være farlig om det er en ukjent person du ikke vet om er frisk.

Skal uansett være mye bedre med glidemiddel og kondom for da glir det lettere :). Så det kan jo være "farlig" i at det vil skade deg.

Men sæd i rumpa? Nei, i teorien så ser jeg ikke hva som kan gå galt der.

Har hørt at det KAN renne framover, men det er utrolig mye som skal klaffe for at det faktisk fører til en situasjon hvor man er i nærheten av å bli gravid. Skal uansett renne langt og man må legge seg ned for at det skal renne innover. Det har visstnok skjedd sier vandrehistoriene, men det virker jo veldig tvilsomt.

Det er fysisk umulig å bli gravid av sæd i endetarmen. Endetarmen har ingen inn/ ut gang til sjeden eller livmoren, bare til tarmsystemet. Så, fullstendig UMULIG

Skrevet

Trekk kuken ut og sprut PÅ rumpa, fitta eller nærliggende områder. Det er ikke uvanlig at sæd har en klystérliknende effekt. Har du ikke noe imot det, så er det bare å la det stå til.

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sæd i rumpa er ikke digg!

Får en fantastisk klysterfølelse og går rundt å fiser sæd i et par timer :gjeiper: nei typen får aldri mer lov å sprute i rompa! Kjør kondom, mye tryggere med hensyn på sykdommer også som de andre sier :Nikke:

Støtter denne! Aldri mer analsex uten kondom.

Men, så vidt jeg vet, så er det ikke farlig dersom han spruter i rumpa.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Kråkesaks, moderator.

Gjest KateW
Skrevet

du slipper ihvertfall å bli gravid.

Nææææææææææ, hvor tror du drittunger kommer fra?

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Som Waco sier: Du blir iallefall ikke gravid, med mindre det er små hull i skilleveggen din! ;)

Men nei, det er ikke farlig, men du kan risikere å bæsje litt på deg om du har dårlig kontroll på musklene der nede. Altså, om du ikke har tømt deg 100% før analsex, så vil det alltid være noe der inne. Når rumpa fylles opp med sperm, så vil dette blande seg med avføringen og gi klystereffekt. Etter sexen er lukkemuskelen litt utvidet og slapp, så om det danner seg luft og du skal slippe den ut, så kan det skvette litt i buksa. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Som Waco sier: Du blir iallefall ikke gravid, med mindre det er små hull i skilleveggen din! ;)

Men nei, det er ikke farlig, men du kan risikere å bæsje litt på deg om du har dårlig kontroll på musklene der nede. Altså, om du ikke har tømt deg 100% før analsex, så vil det alltid være noe der inne. Når rumpa fylles opp med sperm, så vil dette blande seg med avføringen og gi klystereffekt. Etter sexen er lukkemuskelen litt utvidet og slapp, så om det danner seg luft og du skal slippe den ut, så kan det skvette litt i buksa. :gjeiper:

Herlig, du...

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Herlig, du...

Er jeg herlig eller var min veldig faktaorienterte beskrivelse herlig? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg herlig eller var min veldig faktaorienterte beskrivelse herlig? :)

Du er herlig, det er ikke ironisk, men jeg så for meg masse bæsj glidende nedover joggbuksebeinet godt innsmurt i .. "glidemiddel" og da dukket det bare opp et ord, "herlig" :fnise:

Gjest HunterLady
Skrevet

Du er herlig, det er ikke ironisk, men jeg så for meg masse bæsj glidende nedover joggbuksebeinet godt innsmurt i .. "glidemiddel" og da dukket det bare opp et ord, "herlig" :fnise:

Hehehe... :skratte:

Godt jeg for noen til å benytte seg av fantasien! :gjeiper:

Skrevet

Det jeg lurer på er hva du trodde kunne være farlig med det? Og hvem som har fått deg til å tro at sånt kan være farlig?

AnonymBruker
Skrevet

Eh, helt off topic, men er det sant at når man er 35 uker på vei så er livmoren TUSEN GANGER STØRRE enn den var før man ble gravid? HOW THE HELL får den plass? :sjokkert::hakeslepp: herregud, jeg er 27 uker på vei og føler meg som et hus.

Skrevet

Eh, helt off topic, men er det sant at når man er 35 uker på vei så er livmoren TUSEN GANGER STØRRE enn den var før man ble gravid? HOW THE HELL får den plass? :sjokkert::hakeslepp: herregud, jeg er 27 uker på vei og føler meg som et hus.

Ja, hvorfor i all verden skulle du poste dette her midt i sæd i rumpa-diskusjonen? :Hehe:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...