Katja81 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 noen som har prøvd betakaroten? hvordan funker dette...hvis det funker i det hele tatt?
hkarls1 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg prøvde det i sommer. Jeg er forholdsvis lys i huden og blir ikke spesielt brun, men får litt farge. Brukte den før jeg dro til Rhodos i to uker. Da jeg var der glemte jeg tablettene ganske ofte. Så jeg tok de bare noen dager. Jeg ble så brun som jeg aldri har vært før. Storfornøyd. I ettertid har jeg tatt noen tabletter nå og da når jeg har tatt sol. Og jeg har fremdeles mer farge enn jeg noen gang har hatt før
Katja81 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg prøvde det i sommer. Jeg er forholdsvis lys i huden og blir ikke spesielt brun, men får litt farge. Brukte den før jeg dro til Rhodos i to uker. Da jeg var der glemte jeg tablettene ganske ofte. Så jeg tok de bare noen dager. Jeg ble så brun som jeg aldri har vært før. Storfornøyd. I ettertid har jeg tatt noen tabletter nå og da når jeg har tatt sol. Og jeg har fremdeles mer farge enn jeg noen gang har hatt før såpass:) så utrolig bra! hvor kjøpe du dem?
hkarls1 Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøpte mine på helsekostbutikk jeg. Men har hørt at de på betakaroten.no er veldig bra. Har tenkt å bestille meg de etter hvert.
Katja81 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kjøpte mine på helsekostbutikk jeg. Men har hørt at de på betakaroten.no er veldig bra. Har tenkt å bestille meg de etter hvert. thanks
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Betakaroten fins naturlig i gulrot, så du kan spise masse gulrot eller ta gulrotjuice hver dag... Billigere og bedre enn piller. :-)
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2009 Betakaroten fins naturlig i gulrot, så du kan spise masse gulrot eller ta gulrotjuice hver dag... Billigere og bedre enn piller. :-) hvor store mengder snakker vi om da? tror du må oppi mange mange gulrøtter hver dag.. og det klarer jeg ikke
hkarls1 Skrevet 8. februar 2009 #8 Skrevet 8. februar 2009 Ja, tror nok du må spise ganske mange om dagen da ja. Betakaroten er jo et kosttilskudd, så det skader ikke kroppen
Katja81 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2009 Jeg kjøpte mine på helsekostbutikk jeg. Men har hørt at de på betakaroten.no er veldig bra. Har tenkt å bestille meg de etter hvert. hvor lang tid tar det før du ser resultatene av betakaroten? jeg tar sol en gang i uken/hver annen uke!
Gjest henriette Sofie Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Ja, tror nok du må spise ganske mange om dagen da ja. Betakaroten er jo et kosttilskudd, så det skader ikke kroppen Og hva vet du om det? det er greit at du tror det, men at du skal si sånn uten å ha no fakta syns jeg er litt lompent.. mange jenter blir lurt av dette og hiver inn på med disse pillene! jeg har skrevet på andre innlegge nå, og er dritt lei å forklare, men det er skadelig!! ja, jeg har lest en bok om antioksidanter nå, og det var ingenting bra om betakaroten! røyker dere? isåfall er det stor sjanse for å få lungekreft. men dere som har disse pillene hvor mange mg er det i deres? fordi det er jo internett siden litt skeptiske på å legge ut vøttu, sleipe som faen.. alt for å tjene penger. slutt med det tullet! saksøk de heller;)
Katja81 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2009 virker jo ikke så utrolig seriøs du heller da
Gjest Gjest_henriette_* Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 virker jo ikke så utrolig seriøs du heller da Jeg driter i hva dere stapper i dere jeg vell, gjør hva dere vil:p men ikke vær så naive sier jeg bare..
Gjest Gjest_tutti_* Skrevet 5. mars 2009 #13 Skrevet 5. mars 2009 Det er stor forskjell på syntetisk og naturlig betakaroten.. naturlig betakaroten er ikke skadelig! Det gjør meg bare brun
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #14 Skrevet 5. mars 2009 Og hva vet du om det? det er greit at du tror det, men at du skal si sånn uten å ha no fakta syns jeg er litt lompent.. mange jenter blir lurt av dette og hiver inn på med disse pillene! jeg har skrevet på andre innlegge nå, og er dritt lei å forklare, men det er skadelig!! ja, jeg har lest en bok om antioksidanter nå, og det var ingenting bra om betakaroten! røyker dere? isåfall er det stor sjanse for å få lungekreft. men dere som har disse pillene hvor mange mg er det i deres? fordi det er jo internett siden litt skeptiske på å legge ut vøttu, sleipe som faen.. alt for å tjene penger. slutt med det tullet! saksøk de heller;) Forsåvidt enig i det du skriver, jeg har også lest en del undersøkelser om betakaroten-tilskudd. Men en viktig detalj er at det først og fremst er SYNTETISK betakaroten som øker kreftfaren. Naturlig betakaroten i normale doser er rimelig trygt, men stapper du i deg 20 kapsler om dagen er det selvsagt en annen sak... Og i så fall blir du ikke brun, du blir oransje. Betakaroten må uansett brukes sammen med soling for å gi en pen farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå