Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd betakaroten? hvordan funker dette...hvis det funker i det hele tatt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det i sommer. Jeg er forholdsvis lys i huden og blir ikke spesielt brun, men får litt farge. Brukte den før jeg dro til Rhodos i to uker. Da jeg var der glemte jeg tablettene ganske ofte. Så jeg tok de bare noen dager. Jeg ble så brun som jeg aldri har vært før. Storfornøyd. I ettertid har jeg tatt noen tabletter nå og da når jeg har tatt sol. Og jeg har fremdeles mer farge enn jeg noen gang har hatt før :)

Skrevet
Jeg prøvde det i sommer. Jeg er forholdsvis lys i huden og blir ikke spesielt brun, men får litt farge. Brukte den før jeg dro til Rhodos i to uker. Da jeg var der glemte jeg tablettene ganske ofte. Så jeg tok de bare noen dager. Jeg ble så brun som jeg aldri har vært før. Storfornøyd. I ettertid har jeg tatt noen tabletter nå og da når jeg har tatt sol. Og jeg har fremdeles mer farge enn jeg noen gang har hatt før :)

såpass:) så utrolig bra! hvor kjøpe du dem?

Skrevet

Jeg kjøpte mine på helsekostbutikk jeg. Men har hørt at de på betakaroten.no er veldig bra. Har tenkt å bestille meg de etter hvert. :)

Skrevet
Jeg kjøpte mine på helsekostbutikk jeg. Men har hørt at de på betakaroten.no er veldig bra. Har tenkt å bestille meg de etter hvert. :)

Skrevet

Betakaroten fins naturlig i gulrot, så du kan spise masse gulrot eller ta gulrotjuice hver dag... Billigere og bedre enn piller. :-)

Skrevet
Betakaroten fins naturlig i gulrot, så du kan spise masse gulrot eller ta gulrotjuice hver dag... Billigere og bedre enn piller. :-)

hvor store mengder snakker vi om da? tror du må oppi mange mange gulrøtter hver dag.. og det klarer jeg ikke :(

Skrevet

Ja, tror nok du må spise ganske mange om dagen da ja. Betakaroten er jo et kosttilskudd, så det skader ikke kroppen :)

Skrevet

hvor lang tid tar det før du ser resultatene av betakaroten? jeg tar sol en gang i uken/hver annen uke!

Gjest henriette Sofie
Skrevet
Ja, tror nok du må spise ganske mange om dagen da ja. Betakaroten er jo et kosttilskudd, så det skader ikke kroppen :)

Og hva vet du om det? det er greit at du tror det, men at du skal si sånn uten å ha no fakta syns jeg er litt lompent..

mange jenter blir lurt av dette og hiver inn på med disse pillene!

jeg har skrevet på andre innlegge nå, og er dritt lei å forklare, men det er skadelig!! ja, jeg har lest en bok om antioksidanter nå, og det var ingenting bra om betakaroten!

røyker dere? isåfall er det stor sjanse for å få lungekreft.

men dere som har disse pillene hvor mange mg er det i deres? fordi det er jo internett siden litt skeptiske på å legge ut vøttu, sleipe som faen.. alt for å tjene penger.

slutt med det tullet! saksøk de heller;)

Skrevet

virker jo ikke så utrolig seriøs du heller da :fnise:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_henriette_*
Skrevet
virker jo ikke så utrolig seriøs du heller da :fnise:

Jeg driter i hva dere stapper i dere jeg vell, gjør hva dere vil:p men ikke vær så naive sier jeg bare..

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_tutti_*
Skrevet

Det er stor forskjell på syntetisk og naturlig betakaroten.. naturlig betakaroten er ikke skadelig! Det gjør meg bare brun :)

Gjest Gjest
Skrevet
Og hva vet du om det? det er greit at du tror det, men at du skal si sånn uten å ha no fakta syns jeg er litt lompent..

mange jenter blir lurt av dette og hiver inn på med disse pillene!

jeg har skrevet på andre innlegge nå, og er dritt lei å forklare, men det er skadelig!! ja, jeg har lest en bok om antioksidanter nå, og det var ingenting bra om betakaroten!

røyker dere? isåfall er det stor sjanse for å få lungekreft.

men dere som har disse pillene hvor mange mg er det i deres? fordi det er jo internett siden litt skeptiske på å legge ut vøttu, sleipe som faen.. alt for å tjene penger.

slutt med det tullet! saksøk de heller;)

Forsåvidt enig i det du skriver, jeg har også lest en del undersøkelser om betakaroten-tilskudd. Men en viktig detalj er at det først og fremst er SYNTETISK betakaroten som øker kreftfaren. Naturlig betakaroten i normale doser er rimelig trygt, men stapper du i deg 20 kapsler om dagen er det selvsagt en annen sak... Og i så fall blir du ikke brun, du blir oransje. Betakaroten må uansett brukes sammen med soling for å gi en pen farge.

Skrevet

Men er ikke beta-karoten i piller syntetisk da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...