Livets datter Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Helgen for en uke siden, kom en mann bort til meg på et utested for å presentere seg. Nå i helgen møtte jeg ham igjen, og ifølge ham har han brukt hele uken på å prøve å få tak i tlf-nummeret mitt (:o uæææh... jeg er jo nå super-singel, og totalt ute av dette "gamet"). Han ville be meg med ut for å spise osv, og har bare fornavnet mitt. Han lurte på om ikke jeg ville ha hans tlf-nr, og ringe hvis jeg følte for det, noe jeg avslo (var det ufint av meg?). Jeg ble jo så totalt tatt på sengen, og er av natur veeeeldig skeptisk til nye bekjentskaper på "denne måten". Jeg avsluttet det hele med at hvis han klarte å få tak i nummeret mitt, skulle jeg vurdere det (angre angre...) Mulig jeg er naiv, men jeg trodde ikke man drev med "dating" lenger, jeg... Er det noen som har erfaring med slike dater? Bør/bør ikke, og hva bør jeg i såfall tenke over dersom jeg sier ja? Kan noen komme med noen for/mot?
Silfen Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Det høres jo moro ut. Var det no gnist at all, ville du vurdert å date han om det var DU som var på utkikk? I så fall, go for it. Du blir jo ikke gift av en date. Gå ut med han og mor deg, ha det gøy!
Linemor Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Er ikke inne i noe date game jeg heller. men er det ikke greit og bli bedt ut da, uten og få hetta. han har jo sett deg på et utested, syntes vel du virket alright og prøver og bli bedre kjent. så hvis det ikke er noen grunn til at du ikke vil bli kjent med han så er det vel bare og si ja. du trenger jo å opplyse alle personalia selvom deres er på en date vel. Eller har du tenkt og forbli evig singel? Kanskje jeg ikke har skjønt noen ting, men noen klarer jo og møte folk, og et utested er vel like greit det som på butikken liksom. men det er klart at har du en ekkel magefølelse om han så skal du joikke.
Gjest Kinga Skrevet 30. juni 2003 #4 Skrevet 30. juni 2003 Du får ta hele episoden som en fjær i hatten, Livets datter. Du har jo draget! Vibeke
Litago Skrevet 30. juni 2003 #5 Skrevet 30. juni 2003 Før jeg traff "mannen i mitt liv", dated jeg en god del. Sa som regel ja til en date så lenge jeg syntes mannen var hyggelig. Fant nemlig ut at dette var en utmerket måte å bli kjent med nye mennesker på samt teste ut nye spisesteder! Hvis du ikke likte ham, så bør du selvsagt takke nei. Dessuten er det alltid greit å ha en litt avslappet første date, f.eks. en uforpliktende lunsj. Fikk alltid litt panikk over de gutta som på første date gjorde et stort nummer av at vi skulle ha en hel-aften. Det er nemlig ikke alltid man liker personen like godt etter et par timer! En annen viktig ting: Selv om du har vært på date med en type, så er det ikke noe "krav" at dere skal bli mer romatiske (les: sex) eller at du skal takke ja til å se ham igjen. En date er en date og ingenting annet! Ha det gøy!
Livets datter Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2003 Eller har du tenkt og forbli evig singel? Hadde ikke tenkt det, nei. Men de få jeg har vært sammen med, har jeg alltid kjent i flere år før det har utviklet seg til "noe mer". Er ikke helt vant til den "å bli kjent helt på nytt fra bunn av..."
Linemor Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Nei men da er jo dette en glimrende ide til og prøve noe nytt :blunke:
LilleBille Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 ... du får gi oss rapport da ... hvordan det gikk,,,
Gjest Embla s Skrevet 1. juli 2003 #9 Skrevet 1. juli 2003 Enig med Vibeke! For en herrlig bekreftelse! Denne stakkars mannen sliter livet av seg for en middag med d e g !!! Så hva har du å tape? En middag forplikter ikke (betal for deg selv) Syns absolutt du skal spise med denne mannen!!
Livets datter Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2003 He he... en litt morsom historie! Var på butikken igår ettermiddag for å handle, og gjett hvem jeg møtte der??? Ja, ham! Han kom med kommentarer som "Nå har vi jo til og med gjort en så dagligdags ting som å handle sammen, så nå er vel ikke ting så farlig lenger"? Han havnet bak meg i kasse-køen også. Han tullet med å sjekke om jeg kjøpte "mini-makrell-i-tomat", som i den reklamen (singel?). Han tilbød seg t.o.m. å kjøre meg hjem!
Silfen Skrevet 2. juli 2003 #11 Skrevet 2. juli 2003 OG? Ble det noe utveksling av telefonnr, middagsavtaler? Anything?
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #12 Skrevet 2. juli 2003 .. du tok ordene ut av fingrene mine... Vi vil ha rapport!!!
Livets datter Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2003 Nei, alt ble så hektisk fordi jeg ble hentet av en venninde som hadde litt dårlig tid. Men nå vet jeg hvor han bor, og vi skiltes med et "vi sees sikkert til helgen, da..." Jeg bare synes den butikkhistorien var litt morsom .
Silfen Skrevet 2. juli 2003 #14 Skrevet 2. juli 2003 :klaske panne: Jammen, jammen.... jeg vil ha action! LD, nå må du la meg leve litt gjennom deg, her.
Sofia Skrevet 2. juli 2003 #15 Skrevet 2. juli 2003 Så spennende da Livets datter. Jeg synes forslaget om en helt uforpliktende lunsj var smart. Du har jo uansett alt å vinne, ingenting å tape. Go for it girl... Klem fra
Livets datter Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #16 Skrevet 2. juli 2003 :klaske panne He he... Ja, jeg er vel litt treig av meg. SÅ utrolig skeptisk. Jeg er vel en av dem som venter på prinsen på den hvite hesten. Og når han kommer, så bare VET jeg... (nå klasker jeg panne av meg selv også ). Du har jo uansett alt å vinne, ingenting å tape. Høres så greit ut når du sier det på den måten...
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #18 Skrevet 7. juli 2003 Nå tar jo sjebenen innersvingen på deg livets datter! Du må nok bare la det skje Her går du lenge og lurer på om du skal forbli singel for evig og alltid - og så feiger du ut når ting begynner å skje?!?! Ferien din gikk nok ikke i vasken uten grunn skal du se Gå på date, kos deg og se hva som skjer videre. Å bli kjent med noen fra grunn er jo ikke en negativ ting vel? Neida, er ikke det skjønner du. Klem fra Joplaya
Irka Skrevet 7. juli 2003 #19 Skrevet 7. juli 2003 Synes du skal gå på denne date med fyren. Tror du trenger et skikkelig k.... Er ikke vits i å sitte på "kronjuvelene" bestandig. Ønsker Livets datter lykke til! _____________________________
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå