Kipa Skrevet 16. april 2002 #1 Skrevet 16. april 2002 Heisan. Har akkurat vært og bestilt min brudebukett hos blomstermakeriet ved siden av stasjonen i Drammen. Er det noen som har noe kjennskap til denne butikken. Det ser jo ut til at de har mye fint der, men dama virket litt surrete. Ble plutselig litt på tuppa for at det ikke skal bli bra....12
Gjest KristinK Skrevet 16. april 2002 #2 Skrevet 16. april 2002 De er helt sikkert flinke, det er jo de aller fleste blomsterbutikkene. Jeg har desverre aldri vært der, men jeg tror ikke du har noe å være redd for. Forøvrig vil jeg bare si at de stadig selger massevis borddekorasjoner på blomsterbutikken på Magasinet, så skulle jeg bestilt brudebuketten min i Drammen ville jeg garantert valgt den butikken. Kanskje noe å tenke på for andre Drammens-bruder?12
Kipa Skrevet 16. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2002 jeg valgte derimot ikke den på magasinet, for inntrykket mitt og mange andre sitt er at de ikke er spesielt dyktige der, blide og hyggelige ja, fine blomster til salgs har de også, men jeg synes ellers det virker litt amatøraktig...Var innom og spurte om de hadde en champagne farget rose- de visste ikke engang at det finnes det...ei heller en annen rose jeg nevnte navnet på.De var flinke der FØR!12
August Skrevet 16. april 2002 #4 Skrevet 16. april 2002 Når søsteren min giftet seg for noen år siden fikk hun brudebuketten sin fra blomstermakeriet ved siden av stasjonen. Buketten var kjempefin og litt orginal - hun ønsket en litt utenom det vanlige. Hennes bukett var av masse blomster i høstfarger i en stor kurv. Det hang også blomster og grener ned fra kurven. Det eneste problemet var at alle blomstene ble litt for tungt for kurvens håndtak, så den løsnet i den ene siden. Så når de var hos fotografen måtte de stifte den sammen, men det er det ingen som så - det er jo bare noe de viste. Så hvis det er de samme som driver der ville jeg ikke vært engstelig - dette går bra. Jeg selv har valgt blomsterbutikken som ligger her i bydelen jeg bor. De er flinke og så kjenner jeg de litt fra før.12
Kipa Skrevet 17. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2002 tusen takk, for svar- nå ble jeg litt beroliget!! 12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Bestille brudebukett selv? Når ble egentlig det vanlig? Er det ikke slik at det er brudgommen som skal overraske bruden med denne?? Det er ihvertfall slik det var før... /Karina
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #7 Skrevet 18. april 2002 Dette har det vært masse diskusjoner om her inne. Konklusjon: en del er fortsatt gammeldagse, men andre synes brudebuketten er så viktig at de vil bestemme den selv. I tillegg er jo ofte mennene kjempeglad for å kunne slippe å ordne med dette, de har ofte lite greie på blomster.
anka Skrevet 18. april 2002 #8 Skrevet 18. april 2002 Siden det er en del jenter fra Drammen her!!! Hva heter alle brudesalongene i Drammen??12
Kleopatra Skrevet 18. april 2002 #9 Skrevet 18. april 2002 De heter Brudesenteret og Brudespesialisten og ligger rett ved siden av hverandre på Bragernes. 12
anka Skrevet 18. april 2002 #10 Skrevet 18. april 2002 Takk skal du ha!! Vet du hvilken merker de har også,kanskje?12
Kipa Skrevet 18. april 2002 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2002 jeg som trodde jeg hadde fått masse svar av folk som kjenner til det jeg spurte om, men så viste det seg at svarene handlet om noe helt annet...12
anka Skrevet 18. april 2002 #12 Skrevet 18. april 2002 SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!12
Kleopatra Skrevet 18. april 2002 #13 Skrevet 18. april 2002 Hvilke merker`? Nei, det vet jeg ikke. Bare at de har Dreams of Roses - som merket heter den kjolen jeg skal ha......12
Niso Skrevet 18. april 2002 #14 Skrevet 18. april 2002 Brudespesialisten og Brudesenteret har ganske forskjellig profil i så måte, Brudespesialisten har mer fra de mest kjente merkene, men akkurat hvilke husker jeg ikke lenger (jeg så på kjole der, men endte med å kjøpe kjole brukt via Markedsplassen her inne). Ring og spør i de to salongene, eller stikk innom. Men husk det er høysesong for bryllup nå (som om du ikke vet det...), så det kan være ventetid, kanskje lurest å ringe og spørre og evt. gjøre en avtale...
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #15 Skrevet 19. april 2002 Kanskje det står noe her: http://www.brudesenteret.no/ De har iallfall Imogene-kjoler. Forøvrig har Brudespesialisten de kjente merker som: -Leanna -Sincerity -Pronovias Desverre er jeg ikke helt sikker, men du kan jo ta en telefon å spørre.
Kipa Skrevet 19. april 2002 Forfatter #16 Skrevet 19. april 2002 om ingen flere har noen svar på mitt spørsmål vil jeg heller at tråden lukkes....12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå