Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Prøv Ice Cold behandlinger fra Matis og Ice Cold produkter.

takk for tipset :)

har du erfaring med disse produktene? isåfall....hvor lang tid tar det før man ser forskjell?

:)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt en cellulittkrem fra body shop (body focus serien, 279 kr) i snart 2 måneder. Ser noe forbedringer, men har da kombinert med trening og et sunnere kosthold. Har for det meste trent styrke, men skal snart starte med kondisjonstrening. Samtidig har jeg tørrbørstet huden 2-3 ganger i uken og massert problemområdene (rumpe, lår), men som vi alle vet, så vil man aldri bli kvitt ALLE cellulittene. Selvbruning gjør også at celullittene blir mindre synlige, så det kan være lurt å smøre seg inn med litt selvbruning til sommeren.

Det er lett å tro at man blir kvitt cellulittene bare ved å bruke kremer, men det kreves mer enn det.

• 3 uker senere...
Gjest Gjestemusa
Skrevet
Jeg fatter virkelig ikke dette med jakten på en krem som kan fikse cellulitter, en diett som gjør at man kvitter seg med noen kilo, og så videre.

Jeg har passert 30, har aldir hatt en cellulitt, har aldri gruet meg til bikinisesongen, passer fortsatt inn i størrelse 36, kan velge og vrake i klær i alle de beste butikkene. Oppskriften? En times løpetur 3-4 ganger i uka siden jeg var ca 15. Andre effekter enn null cellulitter og matchvekt? Bedre humør, spiser stort sett det jeg vil, aldri søvproblemer, aldri vond rygg, masse overskudd, for ikke å snakke om langtidseffektene....

Skal spørre deg om noen år jeg når du har fått en unge eller to.....ikke sikkert det holder med bare løpeturene dine lengre da gitt ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

hvor lng tid må man regne før man ser resultatet av kremen? (hvis man i det hele tatt gjør det) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...