Katja81 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 er det noen kremer som virkelig hjelper mot celulitter? eller hva må til?
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Trening, kosthold og å tørrbørste kroppen... Krem hjelper ikke, nei.
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2009 Trening, kosthold og å tørrbørste kroppen... Krem hjelper ikke, nei. tørrbørste,forklar nærmere er du snill og hva slags kost er bra for å minske celulitter? tell me... nå skal de bort!!!
Inazone Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Regner med at det tørrbørsting menes det samme som tørrpeeling. Bruk f.eks. en hapvott på tørr hud. Fordelen med dette er at det øker blodsirkulasjonen, noe som skal ha en positiv virkning på celulitter. Jeg har prøvd, uten å se resultater. Men det er sikkert fordi jeg ikke er standhaftig nok
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2009 Regner med at det tørrbørsting menes det samme som tørrpeeling. Bruk f.eks. en hapvott på tørr hud. Fordelen med dette er at det øker blodsirkulasjonen, noe som skal ha en positiv virkning på celulitter. Jeg har prøvd, uten å se resultater. Men det er sikkert fordi jeg ikke er standhaftig nok men hva skal hva skal man spise?
Grønt blad Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 men hva skal hva skal man spise? Du skal spise sunt. Unngå sukker og mye fett, som i sjokolade, godteri, potetgull og annet snacks (dette er viktig!) Spis grove kornprodukter og mye grønt, rent kjøtt osv. Jeg maserer rompe/lår med skruppehanske (fra HM) når jeg dusjer. Det kombindert med trening (både styrke og utholdenhet) og et litt sunt kosthold har gjort underverker for lårene mine. Jeg hadde masse cellulitter, og når har masse forsvunnet. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 på meg funket faktisk clarins anti-cellulite-krem... men man må jo fortsette å bruke den da.. jeg ville ikke bruke denne jevnlig, pga den inneholder mineralolje og parabener. men jeg merket etter et par uker at huden virket strammere og mindre cellulitter. men jeg syns den er lite drøy. og når man smører den på blir man iskald! veldig forfriskende, både for nese og lår hehe..
Katja81 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2009 på meg funket faktisk clarins anti-cellulite-krem... men man må jo fortsette å bruke den da.. jeg ville ikke bruke denne jevnlig, pga den inneholder mineralolje og parabener. men jeg merket etter et par uker at huden virket strammere og mindre cellulitter. men jeg syns den er lite drøy. og når man smører den på blir man iskald! veldig forfriskende, både for nese og lår hehe.. hvor mye koster den og hvor få du kjøpt den?
desert_rose Skrevet 6. februar 2009 #9 Skrevet 6. februar 2009 Hei. har sett de har kremer for denne hensikten på cubus. de er fra L'oreal, har ihvertfall hørt de skal funke. de står proved effect eller noe på de, tror det er to varianter. det har og vært emne her inne før, prøv å søke.
hufsa! Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Heia,ja som de sier her vann og sunt kosthold men må si det er mange kremer som hjelper "der og da" men ingen som fjerner de for så fort man slutter er de der igjen! Men som i bikini sesongen går det jo ann og smøre seg bare for å føle seg bedre.Vennina mi gjore det og det, var helt sykt og det hjalp.Men så fort hun slutta var de der igjen,he he.
laperla Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 hvor mye koster den og hvor få du kjøpt den? Den kremen heter Total body lift og er fra Clarins. Den har jeg også gode erfaringer fra faktisk. Den koster vel rundt 350 i parfymeriet, og den er relativt udrøy.
AnetteR Skrevet 7. februar 2009 #12 Skrevet 7. februar 2009 Jeg leste en undersøkelse om at kremene virket av den enkle grunn at man masserte områdene - dvs at en vanlig fuktighetskrem eller peeling med hansker ville hatt samme effekt. Den mest effektive måten å bli kvitt cellulitter på er en joggetur om dagen. Billigere enn krem, og med mange andre positive bieffekter.
Katja81 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. februar 2009 Heia,ja som de sier her vann og sunt kosthold men må si det er mange kremer som hjelper "der og da" men ingen som fjerner de for så fort man slutter er de der igjen! Men som i bikini sesongen går det jo ann og smøre seg bare for å føle seg bedre.Vennina mi gjore det og det, var helt sykt og det hjalp.Men så fort hun slutta var de der igjen,he he. vet du hvilke krem det var og hvor hun kjøpte den?? need your help!
Grønt blad Skrevet 7. februar 2009 #14 Skrevet 7. februar 2009 Jeg leste en undersøkelse om at kremene virket av den enkle grunn at man masserte områdene - dvs at en vanlig fuktighetskrem eller peeling med hansker ville hatt samme effekt. Den mest effektive måten å bli kvitt cellulitter på er en joggetur om dagen. Billigere enn krem, og med mange andre positive bieffekter. Du har helt rett. Man kan like gjerne bruke Spenol i stedet for en dyr krem, så lenge man maserer godt.
desert_rose Skrevet 7. februar 2009 #15 Skrevet 7. februar 2009 (endret) hmm.. hva med å kjøre vanlig fuktighetskrem på ene låret og krem mot cellulitter på det andre, så ser man isåfall om det er noen forskjell. tror nemlig krem beregnet mot celulitter inneholder konkrete ingredienser mot akkurat dette. verdt å prøve;) Endret 7. februar 2009 av desert_rose
Gjest *lucky* Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har vært på et trenigssenter med vibrasjonstrening. Den maskinen ga en sinnsyk massasje på låra. Veit ikke om det funker men tror nok det setter igang blodsirkulasjonen!
AnetteR Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Jeg fatter virkelig ikke dette med jakten på en krem som kan fikse cellulitter, en diett som gjør at man kvitter seg med noen kilo, og så videre. Jeg har passert 30, har aldir hatt en cellulitt, har aldri gruet meg til bikinisesongen, passer fortsatt inn i størrelse 36, kan velge og vrake i klær i alle de beste butikkene. Oppskriften? En times løpetur 3-4 ganger i uka siden jeg var ca 15. Andre effekter enn null cellulitter og matchvekt? Bedre humør, spiser stort sett det jeg vil, aldri søvproblemer, aldri vond rygg, masse overskudd, for ikke å snakke om langtidseffektene....
Katja81 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2009 Jeg fatter virkelig ikke dette med jakten på en krem som kan fikse cellulitter, en diett som gjør at man kvitter seg med noen kilo, og så videre. Jeg har passert 30, har aldir hatt en cellulitt, har aldri gruet meg til bikinisesongen, passer fortsatt inn i størrelse 36, kan velge og vrake i klær i alle de beste butikkene. Oppskriften? En times løpetur 3-4 ganger i uka siden jeg var ca 15. Andre effekter enn null cellulitter og matchvekt? Bedre humør, spiser stort sett det jeg vil, aldri søvproblemer, aldri vond rygg, masse overskudd, for ikke å snakke om langtidseffektene.... ja ja ja, du er så heldig så... men alle er ikke som deg...selv om de trener og har gjort det i alle år. det er jo 80 % av alle kvinner som får celulitter, og de som har det vil gjerne ha de minsket. 1
Mischa Skrevet 7. februar 2009 #19 Skrevet 7. februar 2009 hmm.. hva med å kjøre vanlig fuktighetskrem på ene låret og krem mot cellulitter på det andre, så ser man isåfall om det er noen forskjell. tror nemlig krem beregnet mot celulitter inneholder konkrete ingredienser mot akkurat dette. verdt å prøve;) Ja det er vel stort sett koffein og andre vanndrivende stoffer i slike kremer. De kan fungere ved at cellulittene blir mindre synlige, men de vil jo bli synlige igjen så snart man slutter med kremen
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2009 #20 Skrevet 8. februar 2009 Prøv Ice Cold behandlinger fra Matis og Ice Cold produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå