Gå til innhold

Anbefalinger mottas med takk!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg vil vil vil på kino..men ingen av filmene for tiden virker suuuperspennende. Men jeg vet av erfaring at jeg ikke skal dømme en film på bakgrunn av tittelen og sjanger. Derfor spør jeg dere om noen har noen tips?! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Død Snø, absolutt! vannvittig morsom, skummel og gørrete på en gang! passer bra for fans av Braindead og Evil Dead :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Changeling av Clint Eastwood som er basert på en sann historie. Både en rar og bra film på en god måte! Veldig sterk historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Manus og Valkyrie er gode historiske drama. Blir det for alvorlig så er død snø en løsning, som andre nevner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stemmer for max manus (selv om jeg ikke har sett den selv ennå, men den sies å være bra :P) eller død snø. liker å få med meg norske filmer. i alle fall når de er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må anbefale Slumdog Millionaire! En veldig sterk film!

Enig! Både morsom og grusom. Overraskende film også, har ikke sett noe lignende før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Både morsom og grusom. Overraskende film også, har ikke sett noe lignende før. :)

Det er den samme regissøren som har regissert Trainspotting som har laget denne, nemlig Danny Boyle. En stor filmopplevelse hvor man også får et godt og sterkt innblikk i slummen i India! Se den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Changeling og Slumdog Millionaire har jeg sett denne uken.Dessuten lastet jeg ned The Curious Case of Benjamin Button nettopp.

Alle tre filmene vil jeg anbefale, kjempe flotte filmer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revolution Road

Likte den veldig godt, men er vel ikke noe ok film om man ikke synes drama er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Changeling av Clint Eastwood som er basert på en sann historie. Både en rar og bra film på en god måte! Veldig sterk historie!

Den var sykt bra, jeg skalv lenge etter at filmen var over. Og jeg liker ikke Angelina Jolie engang.

Slumdog Millionaire vil jeg se, har hørt mye bra. Og Benjamin Button. Skjønner ikke helt at du sier det ikke virker som om det går mye bra på kino for tiden, er lenge siden det har vært så mange filmer jeg ville se :sukk:

Men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Curious Case of Benjamin Button er fantastisk, rett og slett. Changeling synes ikke jeg var så bra, litt langtekkelig men absolutt verdt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg liker ikke drama spesielt godt, og de fleste filmene ser ut til å ha en del av det i seg...derfor jeg forhåndsdømte en del av filmene. Men takk for tips, jeg kom meg på kino, og ble fornøyd :) Har nok en gang lært å ikke være forutinntatt... :fnise:

Da ble det Slumdog Millionare - takk for tips, ble veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...