Gå til innhold

RFSU med kampanje for intimbarbering

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet

Nå er det ingen grunn til å ikke barbere musa jenter (eller gutta staken for den saks skyld) for nå har selveste RFSU skjønt hvor viktig dette er og lansert en egen kampanjede kaller for: Bar mus - mer sus!

Her lanserer de en komplett serie for intimpleie og barbering bestående av 4 kremer:

1. Mild og kremet intimvask med deilig luft

2. Mykgjørende barbergele med glideeffekt (jada, fint sakld et være)

3. Avkjølende og mykgjørende etterbehandling med nuppeeffekt!!!! (ser fro meg nuppefjerningsmaskinen man bruker på klær)

4. Mild og behagelig intim krem for etterbehandling.

I tillegg har de nå en side på nettet hvor man kan få tips om barbering, hvor man kan konkurrere om den fineste frisyren osv.

Så, grip høvlen fatt og la din kjære få kose seg med litt en deilig nybarbert og våt fitte i kveld..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Tviler på at det skjer her i heimen gitt, her er det ingen ribba høne å få...
Skrevet

Folk får jo gjøre som de vil! De burde heller ha kampanjer med fokus på en "trygg og behagelig barbering", og at man ikke nødvendigvis må ribbe høna helt :fnise: man kan godt ha en frisert høne heller! Helt glatt sier de jo at ikke er bra, men litt hår må da vel være både bra for fuktighet og sånt, og akseptabelt for partner?

Selv synes jeg å ha det frisert både er behageligere og penere.. Så at de gir ungjenter (og unggutter!) tips til hva som er lurt og ikke, mange som er så redde for disse evinnelige nuppene og smører på alt mulig rart... Da er det bedre at noen går ut og sier hva og hvordan det er best å gjøre det!

Men frisyrekonkuranser?? eh? den ble litt drøy.

Skrevet

Å la det være igjen litt hår for fuktighets skyld o.l. er jo rimelig absurd i de fleste tilfeller. De som lar det være igjen noe har som regel en stripe, trekant e.l. på _venusberget_. Der produseres det ikke noe fuktighet, og det har altså overhodet ingen funksjon for annet enn utseendet.

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Jeg kjenner at jeg blir så provosert av slagordet deres "Bar mus - mer sus!" Hallo! Snakk om å LÆRE folk om hva som er riktig og på mote.. Akkurat som om alle andres meninger er feil...

Ah! jæv** fitte reklame!! (tog du an? :P)

Endret av Sandbekken
Skrevet
Jeg kjenner at jeg blir så provosert av slagordet deres "Bar mus - mer sus!" Hallo! Snakk om å LÆRE folk om hva som er riktig og på mote.. Akkurat som om alle andres meninger er feil...

Ah! jæv** fitte reklame!! (tog du an? :P)

Eg tog an ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...