Gå til innhold

vil bli kvitt celulitter... but how?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelper trening for å minske celulitter? noen som har råd og tips til hvordan man kan minske dem?

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hjelper trening for å minske celulitter? noen som har råd og tips til hvordan man kan minske dem?

takk:)

Hei,

Jeg har fått mindre cellulitter etter jeg begynte å trene og spise sunnere. Trener kickboksing/aerobics og styrke. Pluss at jeg peeler lårene to ganger i uka for å få i gang blodsirkulasjonen. Har bare litt igjen nå! :)

Skrevet
Hei,

Jeg har fått mindre cellulitter etter jeg begynte å trene og spise sunnere. Trener kickboksing/aerobics og styrke. Pluss at jeg peeler lårene to ganger i uka for å få i gang blodsirkulasjonen. Har bare litt igjen nå! :)

peeler du med hanske? hvor lenge da? må ha det med teskje! :)

Skrevet
peeler du med hanske? hvor lenge da? må ha det med teskje! :)

Jeg bruker kroppspeelingen til Dermalogica, uten hansker. Men kan fint bruke andre peelinger og hansker også:)

Gjest ELIN_2009
Skrevet

Trning hjalp i hvertfall meg å bli kvitt cellulittene.Tror ikke at det hjelper med såkalte cellulittkremer eller bodylotions.

Gjest ELIN_2009
Skrevet
Trening hjalp i hvertfall meg å bli kvitt cellulittene.Tror ikke at det hjelper med såkalte cellulittkremer eller bodylotions.
Skrevet

Da jeg byttet p-piller til et merke som ga meg mye mindre vann i kroppen hjalp det veldig for meg.

Skrevet
Da jeg byttet p-piller til et merke som ga meg mye mindre vann i kroppen hjalp det veldig for meg.

kan jeg spørre om hva slags p piller du gikk på, og hva du byttet til? jeg går på jasminelle.. vet ikke hvordan disse er i forhold til dette jeg :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...