Katja81 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 hjelper trening for å minske celulitter? noen som har råd og tips til hvordan man kan minske dem? takk:)
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 hjelper trening for å minske celulitter? noen som har råd og tips til hvordan man kan minske dem? takk:) Hei, Jeg har fått mindre cellulitter etter jeg begynte å trene og spise sunnere. Trener kickboksing/aerobics og styrke. Pluss at jeg peeler lårene to ganger i uka for å få i gang blodsirkulasjonen. Har bare litt igjen nå!
Katja81 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2009 Hei, Jeg har fått mindre cellulitter etter jeg begynte å trene og spise sunnere. Trener kickboksing/aerobics og styrke. Pluss at jeg peeler lårene to ganger i uka for å få i gang blodsirkulasjonen. Har bare litt igjen nå! peeler du med hanske? hvor lenge da? må ha det med teskje!
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 peeler du med hanske? hvor lenge da? må ha det med teskje! Jeg bruker kroppspeelingen til Dermalogica, uten hansker. Men kan fint bruke andre peelinger og hansker også
Gjest ELIN_2009 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Trning hjalp i hvertfall meg å bli kvitt cellulittene.Tror ikke at det hjelper med såkalte cellulittkremer eller bodylotions.
Gjest ELIN_2009 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Trening hjalp i hvertfall meg å bli kvitt cellulittene.Tror ikke at det hjelper med såkalte cellulittkremer eller bodylotions.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Da jeg byttet p-piller til et merke som ga meg mye mindre vann i kroppen hjalp det veldig for meg.
Katja81 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2009 Da jeg byttet p-piller til et merke som ga meg mye mindre vann i kroppen hjalp det veldig for meg. kan jeg spørre om hva slags p piller du gikk på, og hva du byttet til? jeg går på jasminelle.. vet ikke hvordan disse er i forhold til dette jeg :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå