Katja81 Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 jeg trener spinning på formiddagen, og lurte på om man kan dra på spinning uten å spise frokost? forbrenner man fett eller muskler da? isåfall... hva skal man spise og hvor lang tid før?
Gjest ELIN_2009 Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Jeg pleier alltid å spise frokost en til en og en halv time før trening ellers ville jeg blitt fryktelig slapp og sliten fort. Du forbrenner vel muskler uten mat først, og det er vel ikke meningen? Jeg pleier å spise Axa frostblanding,den med frukt og ekstra lettmelk.Funker bra for meg.
Chanel.No5 Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Det har vært evig mange studier på dette, men noe sikkert svar finnes enda ikke.. Peronslig spiser jeg litt frokost før styrketrening om morgenen, spiser også når jeg kommer på jobb de dagene, men spiser ingenting før joggetur om morgenen. Får lett hold, derfor tar jeg heller en god frokost etterpå. Anbefaler deg å gjøre det som føles best m.t.p. treningen din. Noen trener bedre med mat i magen, noen uten - da snakk om morgentrening. Men trener du styrke om morgenen vil jeg anbefale noe mat, evt. bare en banan el noe før trening og større måltid rett etter trening. Før kodisjonstrening er det ikke fullt så nødvendig, om du ikke får hold er det fint å spise, men spis en god frokost etter trening ihvertfall. Du brenner ikke vekk musklene så lenge du trener med overskudd i musklene og spiser nok til å opprettholde overskuddet i kroppen din. Du bryter ikke ned musklene selv om du trenere hver dag, hvis du avpasser treningsmengden til et passe nivå. Søk deg litt rundt på nettet ang. forbrenning av fett og muskler, det står endel om dette hos iform.no. Endret 5. februar 2009 av Lotte27
Gjest Mea Culpa Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Kroppen begynner ikke aa bryte ned musklene foer det ikke er noe fett igjen saa med mindre du er ekstremt tynn trenger du ikke vaere redd for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå