Gå til innhold

Tatt av kvinnen? Tatt av djevelen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lulu_*
Skrevet

"Tatt av kvinnen" er en film jeg så i går kveld sammen med ein god venninne og noen andre, og det var langt fra en fryd for øre (for å si det sånn)!

Har noen andre sett den og har en mening om den, så slipp det gjerne ut.

Jeg er selv ein jente på 19, og er direkte sur på Marianne, dama te hovedpersonen i filmen. Hun er ein plagsom dame med ALT for sver kjeft. Kan kjerringa aldri tie?! Og sånn siom han blir tråkka på og manipulert av hennes vilje, tanker og lyster! Stakkars!

Han hadde kjøpt svømmebriller ein dag, og da måtte han ta dei på seg, for ho blei så kåt, og han SKAL ha dei på, og puling tar fort sted midt i gangen. Serkje ut so han liker det sånn ekstremt. Stakar, er vel bare glad han endelig får noe so helst a ho!

Hadde ei vært han, hadde jeg smelt på ho dei svømmebrillene, hardt, og tatt ho voldelig bakfra, for det hadde ho fortjent! Ho hadde fortjent å leve med ein lat, rund mann som bare sitter i sofan og kjefter, mens han hvert femte minutt forlanger ein øl...

Ho erkje fornøyd med NOE (bortsett fra de gangene han får på seg svømmebriller!), og ho driver han rundt mens ho stikker han med jevelspydet sitt. Kjerring!

Et GODT eksempel på hvor FORFERDELIG den kjerringa er, er den gangen, på nyttårsaften da hovedpersonen hadde sendt ein eggkoker til faren te Maranne, for dei hadde det litt skjeivt, så han var snill og hjalp til. Utover kvelden ringte faren til Marianne og takka for eggkokern. Hun hørtes nølende ut, men grei,

...men det var til telefonen blei lagt ner! Da stekte ho so ein djevel kan gjøre, og kjefter han ut?! Noen skulle smakt knytteneven, og det mener jeg! Selv om han gjorde noe bak ryggen hennes, gjorde han noe VELDIG SNILT bak ryggen hennes! Skjerp deg! :rope:

Og sånn som ho ALDRI bli fornøyd og skal ha kun det beste, og dra hit og dra dit etter intuisjonen sin. Jo, vi drar te Paris! så drar han seg selv med stakkar, og så var det ikkje bra nok i Paris! ARH!

Jeg håper ikke mi har sånn kvinner i Norge, men hvis vi har det, så skjerp dere!

Dere kan ikkje g rundt og kreve at mannen skal være der til enhver pris. Og hvis han slår deg, eller kjefter på deg, så er det som regel en grunn te det!

Ikkje vær så kravstore, for det gir ingen lykke what so ever.

Jeg håper det finnes noen gode kvinner der ute au...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... Du veit at det bare er en film ikke sant?

Gjest Realisten
Skrevet
Jeg håper ikke mi har sånn kvinner i Norge, men hvis vi har det, så skjerp dere!

Dere kan ikkje g rundt og kreve at mannen skal være der til enhver pris. Og hvis han slår deg, eller kjefter på deg, så er det som regel en grunn te det!

Hundre prosent enig med TS! Alt for mange vet ikke hvor deres plass som kvinne er. Der hvor jeg kommer i fra er det helt normalt å kunne fike til dama si dersom ho ikke hører etter. Det er i værste fall et lite klaps med opplærende hensikt.

Skrevet
Ehh... Du veit at det bare er en film ikke sant?

Må bumpe den jah! :fnise:

Skrevet
Hundre prosent enig med TS! Alt for mange vet ikke hvor deres plass som kvinne er. Der hvor jeg kommer i fra er det helt normalt å kunne fike til dama si dersom ho ikke hører etter. Det er i værste fall et lite klaps med opplærende hensikt.

Driver for tiden og lærer meg å bruke husmorsredkaper fra fortiden.

Noe sier meg at du hadde angret det dersom du hadde fiket til meg, kjøttklubbe med pigger høres fint ut hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...