space Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Ser at flere og flere handler hudpleieprodukter i utenlandske nettbutikker. Noe jeg ikke har problemer med å forstå (gjør det noen ganger selv) Hvor kjøper dere hudpleieprodukter? Og hvorfor der? Jeg kjøper mesteparten av det jeg bruker hos "min" hudpleier. Det kan være dyrt å kjøpe alt, men en kan kjøpe litt nå, og litt da. Mesteparten av det jeg bruker er meget drøyt i bruk. (decleor og MD formulation) Grunnen til at jeg kjøper mesteparten her, er hjelpen jeg får. Hva jeg skal velge av produkter som passer min hud og ikke minst farge på foundation osv. jeg er villig til å betale litt ekstra for servicen jeg får. Pluss at jeg får ofte rabatt på varene jeg kjøper, uten å spørre. Eller gratisprøver.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg kan være frekk nok til å gå i butikker å sjekke og prøve osv. før jeg bestiller varene mye billigere på nett
space Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Min hudpleier er her jeg bor Hun kjenner meg att fra gang til gang. Og vet hvilke produkter jeg bruker. Et decleor produkt jeg bruker, koster ca 900 kr. Billigste stedet jeg fant på nett var feeluniqe. 675 kr (varens pris +moms) + ekspedisjons/fortollingsgebyr. Jeg vet da at mange prøver produkter i butikker, for så å bestille på nett. Om det er frekt, tja... Kommer litt ann på samvittigheten sin det
Gjest Elfrida Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 De hudpleieproduktene jeg bruker finner jeg sjelden noe spesielt billigere på nett. MEN hårprodukter er utrolig mye billigere. Hvis jeg kan velge mellom å betale 300 hos frisøren og 80 på nett er det ikke så vanskelig å velge. Hadde hudpleie vært like billig på nett hadde jeg nok kjøpt det der, i hvert fall når jeg bare trengte påfyll, og ikke veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå