Gå til innhold

70c

Gjest Gjest_hattifnatt_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der har en del forskjellige størrelser på sparkjøp, og der har man også mye fint undertøy, ikke bare "sloggi for damer som har gitt opp", selv om mange kanskje tror det.

Var selv å kjøpte meg noen helt enkle, hvite (hadde også svarte) bher der nylig. De kostet ikke mye, og var da helt enkle. Men veggen var full av penere undertøy til litt mer penger! Jeg bare trengte noe enkelt der og da. Mulig ikke alle sparkjøp har like stort utvalg i alt, men da kan du kanskje spørre om de ikke kan bestille? Du taper vel neppe mye på å besøke dem uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus og Lindex kan også ha

Det stemmer. Jeg fikk nylig hjelp på Lindex for å finne de få som de hadde inne. Cubus derimot hadde mange og der var det lett å finne. H&M her i byen tar rett og slett ikke inn denne størrelsen lenger desverre. Jeg fannt min beste 70C bh å H&M faktisk... nå holder den på å gå i oppløsning fordi jeg ikke har funnet en som er like god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg bruker 70 E og har samme problem med å finne BH i riktig størrelse.

Har funnet noen i undertøysforretninger (kjerringbutikker), Josefssons postordre har faktisk flere. Ellers kjøper jeg på Rigby & Peller (ved siden av Herrods) når jeg er i London. Fantastisk service og hjelp der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner mine på H&M, men ser ut som de blir utsolgt veldig fort. De pleier også og ha så man kan bestille på nett. Bestilte ihvertfall nylig i 70C fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70c pleier da ikke å være noe problem å finne på H&M, Lindex, Cubus ol. 70d er det derimot vanskeligere å finne i slike butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er vanskelig å finne i denne størrelsen. Det eneste jeg har funnet i slike store kjeder er helt vanlige svarte og hvite Bh-er uten noe dilldall på. Disse finner jeg på Lindex. Men skal du ha noen fine så tror jeg rett og slett at du må på undertøysbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...