Billeba Skrevet 30. juni 2003 #1 Skrevet 30. juni 2003 Når på året lønner det seg å kjøpe brudekjole mtp salg? Er det på høsten nyhetene kommer inn og fjorårets modeller selges til en rimellig penge? Jeg har funnet drømmekjolen, men siden jeg ikke skal gifte feg før om et år så lønner det seg kanskje å ha is i magen og vente litt til?
Løven Skrevet 30. juni 2003 #2 Skrevet 30. juni 2003 Jeg kjøpte min brudekjole i oktober i fjor på salg, skal bruke den om noen få uker :D Tror de fleste brudekjole salongene begynner salget i september/oktober. Men noen begynner sikkert tidligere. Spør i den salongen du har sett kjolen i om når dem starter salget. Kjekt å spare noen tusenlapper. Selv sparte jeg 5300 kr på å vente i 2 mnd. Men så var det jo flaks at den fortsatt hang der!!!!
Ninach Skrevet 30. juni 2003 #3 Skrevet 30. juni 2003 Jeg har fått høre via jungeltelegrafen at det skal være kjempesalg på nye og brukte kjoler i Oslo i september( Maggie Sottero,Raffaelli,Sincerity,St.Patrick osv..osv.. ) 1000 stk. ialt. Hun som fortalte meg dette, jobber hvor mange av disse er lagret. Prisene er visst halv pris av normalpris og videre under. Jeg har lyst til å ta med forloveren min og kjøpe på dette salget. Hadde det vært artig å samles en gjeng fra Kvinneguiden ( face to face ?) og gå sammen på dette - bli litt bedre kjent enn kun via nettet?? Bare en tanke, selvsagt, og jeg vet jo ikke akkurat nøyaktig dato ennå, heller men det finner vi nok ut av når det nærmer seg ( annonser etc... ?) Hvad tycks??? Nina
Eiline Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Vet du hvor i Oslo det skal være salg? Det hadde jo vært kjempeflott å få tak i en kole på salg!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Slenger meg på jeg også.... Hvor er dette kjempesalget????
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #6 Skrevet 2. juli 2003 På http://qxl.no er det salg hver dag. Både brukte og nye kjoler :blunke: :blunke: :blunke: :blunke: :blunke: :blunke:
Gjest Gjestensomsnartblirmedlem Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 Er ikke medlem ennå, men vil svare likevel! Det er ikke en butikk som skal ha dette salget, så mye vet jeg - men har hørt om dette jeg oxo. Ninach skrev at hun visste mer senere, og jeg ser frem til mer info fra henne! ( vet nå at det er i september, så jeg begynner å legge litt peng til siden nå; sånn for sikkerhets skyld! ) Utifra det jeg har hørt er dette visstnok en årlig event 1 dag i året, og prisene er visst kjempebra ( og de har Maggie Sottero-kjoler , forhåpentligvis oxo min!!! ) - jeg slenger meg også på! Til deg med QXL-tipset, flott forslag det også, men jeg foretrekker å kunne prøve kjolen evt. andre kjoler samtidig istedenfor å satse på nettkjøp når det gjelder brudekjolen min, mulig jeg er sær, men dette er nå sånn jeg er da!! Heioghopp!!!
MIKKELBRUD Skrevet 3. juli 2003 #8 Skrevet 3. juli 2003 Jeg leste på en annen tråd her inne at dette salget skal være 27 september, men jeg fikk ikke med meg hvor det skulle være... Lykke til med kjolekjøp alle sammen, jeg fant drømmekjolen, og fikk et syatelier i Oslo til å sy eksakt maken til meg for "slagspris"-betalte 5000,- kroner for kjole OG bolerojakke med masse nydelige broderier på :D
MIKKELBRUD Skrevet 3. juli 2003 #9 Skrevet 3. juli 2003 Oooops, jeg skrev feil - kjolen blir sydd i Sverige, ikke i Oslo :blunke:
Ninach Skrevet 3. juli 2003 #10 Skrevet 3. juli 2003 Har fått vite at salget skal holdes i Gamle Logen,(Oslo) lørdag den 27. september. Skal visst være veldig bra. Jeg regner med at det kommer annonser om dette etterhvert, men det er jo greit å vite om det litt på forhånd så det går an å legge litt peng til sides, synes nå jeg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå