Gjest Kid Curry Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Nok en herlig episode i denne danske serien igår. Vår gode venn Frank Hvam med venner er helt utrolige !!!! Man får virkelig trent lattermusklene, og igår var det helt vannvittig. Er det noen av dere der ute som følger med på serien ? Jeg syns den er helt knall, og visstnok skal denne situasjonskomedien bygge på historier fra virkeligheten ?? Anbefaler å skru på TV2 kl 22 30 hver onsdage, men det er visstnok kun et par episoder igjen i denne herlige serien. I am LOL ))
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Sett "Curb your enthusiasm"? Føler at "Klovn" blir litt rip-off. Karakterene er jo nesten identiske. For ikke å snakke om musikken. Men gøy er det lell.
*snuppis* Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Den serien er så dum den, at den er underholdende!!! Jepp så gårsdagens, typisk mannfolk de der ja..
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #5 Skrevet 18. februar 2009 Er det slutt på denne serien nå? Den var ikke å se på TV2 kveld ihvertfall, og ifølge tv-guiden for neste uke kommer den ikke neste onsdag heller...
Gjest :) Skrevet 20. februar 2009 #6 Skrevet 20. februar 2009 Er det slutt på denne serien nå? Den var ikke å se på TV2 kveld ihvertfall, og ifølge tv-guiden for neste uke kommer den ikke neste onsdag heller... Sesong 5 (eller 6?) har nettopp begynt/skal begynne i Danmark, så there's more to come! Mulig sesong 1 er ferdig på TV2 (men da var den koort). Håper de skal sende flere sesonger
Titti72 Skrevet 20. februar 2009 #7 Skrevet 20. februar 2009 Jeg elsker den serien. Jeg har dem på DVD hjemme, alle sesonger bortsett fra den siste.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Serien sluttet på episode 11 av 13.. Noen som vet hvorfor den ble tatt av skjermen?? Den er jo så innmari vittig! Håper tv2 har tenkt å fortsette å sende den, at den ikke ble tatt av pga. dårlig seertall e.l...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Serien sluttet på episode 11 av 13.. Noen som vet hvorfor den ble tatt av skjermen?? Den er jo så innmari vittig! Håper tv2 har tenkt å fortsette å sende den, at den ikke ble tatt av pga. dårlig seertall e.l... Dette lurer jeg også på! Plutselig var det slutt... Utrolig dumt hvis det er pga.av lave seertall, da vurderer jeg å kjøpe den på DVD.
Wonders Skrevet 15. november 2010 #10 Skrevet 15. november 2010 (endret) jeg er så treig asså! Denne er døds kul og er så klein at jeg ler meg skakk. :rødme: :rødme: Sambo fikk tips a sin bror, og jeg tenkte " å nei, ennå en serie jeg må lissom føles med på", men denne er en herlig liten sak jeg gleder meg til hver tirs og tors!!!!!! Endret 15. november 2010 av Wonders 1
Wonders Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 emmm jeg lurer på noe, dvd'ne er de tekstet på engelsk bare? Vil kjøpe boksen, men det ser ut til at den kun er på engelsk, og det ække helt det samme da oversettelsen ikke er helt tilfredstillende 1
Titti72 Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Frank med pisken er noe av det beste... Kgngenummer. Jeg ler så jeg gråter av det klippet! Jeg har bare kopiert mine sesonger, så jeg har de uten tekst. Men jeg er så god i dansk, at det ikke gjør noe. Tror uansett at norsk tekst er bedre en evnt. engelsk.
Wonders Skrevet 1. desember 2010 #14 Skrevet 1. desember 2010 det er oxo laget film nå, som har premiere i køben om 2 uker... Hysterisk morro, spes når jeg ikke helt skjønner norsk humor. Men noe i denne serien er helt på kanten og jeg orker nesten ikke å se på. Som tarmskyllingen på den franske gjesten på svensk spa hotell. Frank uttalte på en måte han var skjef... grøss! 1
glamorous Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Husker jeg hadde en dansk kjæreste for noen år siden som introduserte meg for denne serien. Herregud for en genial serie. Haha! Jeg dævver.
Myldre Skrevet 22. februar 2012 #16 Skrevet 22. februar 2012 Litt gammel tråd men.. ELSKER serien! Kom over en episode på TV2 Zebra nå ^^, 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kjøpte hele serien til 199 på cdon. Den er kun tekstet på engelsk. Det er litt dumt, men jeg hadde ikke hatt sjans uten undertekst, og når den var så billig, får det være greit. Har flere venner som elsker serien, men som synes at filmen blir for drøy. Har ikke sett filmen selv ennå, er usikker på om den vil ødelegge inntrykket av hele serien.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 TV-NORGE serien som heter "Helt perfekt" med Thomas Giertsen er tydeligvis et forsøk på å kopiere KLOVN? 4
Myldre Skrevet 10. mars 2012 #19 Skrevet 10. mars 2012 Ja, det er en ganske dårlig kopi også.. jeg ler av og til av den teite humoren. Men syns det blir så kleint når det er så tydelig en kopi av klovn! Klovn på tv2 Zebra nå
Gjest Herr Drue Skrevet 11. mars 2012 #20 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Begge er kopier av "Curb your enthusiasm". Smakebit: http://www.youtube.com/watch?v=FPZYAg-40N4 Tidenes komiserie edit: Dere må forresten vite at replikkene er improviserte! Endret 11. mars 2012 av Herr Drue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå