Gjest Gjest_Ingrid-84_* Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Hei. Nå sliter jeg litt - sitter på jobben og klarer ikke slutte tenke. Nå må noen hjelpe meg før jeg klikker her Jeg har noen rare følelser i underlivet, men vet ikke hva det er. Har søkt og lest på nettet men blir ikke noe klokere.. 19.januar fikk jeg mensen. 27.januar fikk jeg utført røngtgen av eggledere. 30.januar - 01.februar hadde vi mye 4.februar blødde jeg - bare pittelitt, lyserosa. Samtidig hadde jeg noen rare murringer i underlivet. 5.februar har jeg foreløpig ikke blødning, men jeg har stikkinger og murringer i underlivet. Det kan føles som det ligger litt mot venstre side. Men ikke vanlige mensmurringer, det ligger på en måte lenger nede.. Er dette eggløsningssmerter eller er det festesmerter? Tror egentlig det er for tidlig med festesmerter, da jeg egentlig skulle hatt eggløsning 01.februar. Men samtidig, når jeg teller etter så KAN det stemme med eggløsning i dag.. men syklusene mine er så uregelmessige at det er vanskelig å vite :s Hvis det skulle være festesmerter, kan jeg ha sex i dag uten at det ødelegger? For hvis det er eggløsning bør vi jo ha litt mer før det blir for seint. Blir gal
NemoLinn Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Skulle det være festesmerter du kjenner så er det uansett ingen fare med å ha sex. Det vil ikke ødelegge noe. Om det er eggløsning eller festeblødninger kan vel egentlig ingen svare deg på. kroppene er veldig forskjellige.
Gjest Gjest_Ingrid-84_* Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Men bra det da! Jeg er bare så nervøs egentlig. Vi har prøvd å bli gravid 2,5 år, og om jeg skulle bli det nå så vil jeg ikke gjøre noe som kan ødelegge graviditeten. :s Er jo nesten redd for å bevege meg jo
Fakse Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Om det er eggløsning bør du kunne se det på utfloden også. Er den blank og kan "tøyes" til lange tråder er det trolig eggløsning. Utflod ellers i måneden er gjerne hvitere, og kan ikke strekkes mellom to fingre, kort forklart.
Gjest Ingrid-84 Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har hatt litt utflod i dag, men fortsatt ingenting rødt. Utfloden er ikke tøyelig. I dag har jeg hatt mer vondt enn i går, det føles som om noen kniper meg nedentil, vet ikke hvordan jeg skal forklare det Maaange dager til jeg kan teste meg. Nå kommer jeg til å gå rundt og lure hele tiden og vente på mensen. Som jeg ikke vil skal komme.
Synne-Marie Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Kanskje det virkelig er festesmerter da? Det hadde jo vært helt supert! Jeg vet ikke så mye om det for jeg har ikke vært borti det, men jeg er ganske så sikker på at litt ekstra ikke skader
NemoLinn Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Dagene fra EL til vi kunne teste var også ulidelig spennende. Men begynte fort å ane at noe var i komminga fordi jeg fikk et enormt tissebehov. Samtidig gikk jeg med mensenmurringer hele tiden, og trodde vel egentlig at mensen ville komme, men det gjorde den ikke :D Lykke til!
Gjest Ingrid-84 Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Tusen takk NemoLinn, jeg håper håper håper at det har funka denne gangen!!! Svipa, jeg prøver virkelig å ikke ha for store forhåpninger. Men jeg har aldri hatt denne følelsen før som jeg har nå. Og etter å ha lest om festesmerter så tror jeg at det KAN være det. Og mer blir det nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå