Gå til innhold

Har du blogg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det mange her inne som har blogg?

Kva liker de å skriva om i bloggen dekans?

Eg står så ofte fast når det gjeld kva eg skal skriva om!

Min blogg finn de her

nei, ser ingen grun til å legge ut på nett om meg selv. Heller ikke bilder.

Om virkelige venner er intr. om hvordan mitt liv , så tar de kontakt pr. tlf.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: Der skal jeg følge med. Jeg leser også Frosks blogg jevnlig. :lur:

Jeg har noen ganger vurdert å starte en matblogg, men foreløpig har jeg holdt igjen, da jeg er redd for at det vil kunne ta oppta for mye tid og tankevirksomhet. :)

Så kjekt! :)

(Jeg stemmer forresten for at du lager en matblogg. Eller i det minste en KG-dagbok :lur: )

Gjest Ludovie
Skrevet
Eller i det minste en KG-dagbok :lur: )

:sjokk:

:fnise:

Jeg synes at jeg er flink som ikke har dagbok her, :engel: for jeg har egentlig veldig lyst. Manglende dagbok har imidlertid ført til mindre nettsurfing, som var det jeg ønsket å få til. Når man ikke eier selvdisiplin må man jo gjøre ytre foranstaltninger for å få gjennomført det man har bestemt seg for. :ler:

Skrevet

Jeg har ikke blogg. Jeg skule ønske jeg kunne blogge, er ikke så flink å vite hva jeg skal skrive osv.

Skrevet

Ja, jeg har blogg. Bloggen min finner dere her.

Jeg skriver om alt mulig, har blant annet skrevet mye om hvordan det var for meg da jeg kom ut av skapet.

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg har blogg - men ikke en "personlig" blogg, jeg skriver om vegetarisk mat og andre veggis-relaterte ting. ;) Oppskrifter, restaurantanmeldelser, generelt...

Neimen, er det DEG??? :ler: Den har jeg "abonnert" på en stund nå. Kjempebra blogg!!!

Selv blogger jeg ikke. Tror ikke det hadde blitt særlig mye interessant der uansett. Eller så hadde det blitt for privat, og det har jeg dagboken for.

Skrevet

Jeg har en faglig blogg.

Gjest Frosk
Skrevet
Neimen, er det DEG??? :ler: Den har jeg "abonnert" på en stund nå. Kjempebra blogg!!!

Selv blogger jeg ikke. Tror ikke det hadde blitt særlig mye interessant der uansett. Eller så hadde det blitt for privat, og det har jeg dagboken for.

:ler: Det er meg, ja ;) (Og takk, kjekt du liker bloggen!)

Skrevet

Er det flere som har kule blogger å anbefale????

www.ttyn.blogg.no

Skrevet

Jeg har blogg ja. Nystartet, men dog.. ;)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_tyttebær_*
Skrevet

Jeg har også blogg =) Moro at folk legger ut bloggene sine, for jeg klarer ikke alltid følge med på de som ligger inne her på forumet.

I bloggen min skriver jeg om alt og ingen ting, og mye rart bare. Mest om ting jeg har en mening om eller ting jeg rett og slett lurer på.

Min blogg her

Skrevet

Min blogg heter "Med skråblikk på livet.." og ligger på min egen nettside. Jeg kan ikke linke til den fordi det mest sannsynlig vil bli oppfattet som reklame for eget foretak i følge reglene her på KG. :)

Skrevet

Jeg har to, for de som har lyst på blogg men er redd de ikke får til: Det er kjempelett! Man registrerer seg, klikker på "ny post" , skriver og trykker på "publiser", og det er det. Sette inn bilder er like enkelt, og de fleste blog leverandørene har mange fine maler å velge blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...