Gå til innhold

Har du blogg?

Anbefalte innlegg

Gjest Bloggeren
Skrevet

Er det mange her inne som har blogg?

Kva liker de å skriva om i bloggen dekans?

Eg står så ofte fast når det gjeld kva eg skal skriva om!

Min blogg finn de her

Videoannonse
Annonse
Gjest tyttebær
Skrevet

Har følgt bloggen din lenge!

Den er så ufattelig bra!

Fortsett å skriv om det du gjer, det er interresant! :biggrin:

Skulle ønske eg var like flink å blogge:)

Skrevet

Jeg har to (egentlig 3, men hvorfor skulle dere ville lese den engelske versjonen av den ene norske :)?).

Jeg vet ikke helt om jeg vil lage en personlig blogg, for det kan fort bli veldig personlig også. Vet ikke om jeg er klar. Og, om noen skulle finne den osv.. Vet ikke helt hvem jeg ville latt se den.

Jeg har da en matblogg, om det jeg lager og finner:

http://forsvinnendesaus.wordpress.com/

Og en med sære ting jeg finner på nett:

http://linkhelvete.wordpress.com/

Skrevet

Nei. Har ikke blitt SÅ ivrig enda!

Skrevet

De mest aktive bloggerne er vel i ungdomsskole-/videregåendealder. Utenom den aldersgruppa finnes det vel flest polisitske- eller moteblogger.

Hva blogger dere om? Generelt om hva som skjer i livet eller mer om et spesielt tema?

Skrevet

Jeg har en blogg med sambo, der skriver vi litt av hvert, har fått masse tilbakemeldinger fra familien og fjerne venner om at det er koselig å følge med på oss :)

Skrevet

Jeg har blogg, men jeg vil ikke legge ut linken her. Om noen vil se den er det bare å sende meg en PM :-)

Jeg blogger om mye rart egentlig. Om alt fra dagsaktuelle ting, til meningsytringer og tanker jeg gjør meg. Jeg bruker den for å holde familie og venner orientert om hva som skjer hos oss, som en slags onlinedagbok med bilder fra livet mitt. Skriver morsomme ting barna sier, hva vi gjør etc.

Skrevet

Jeg har også blogg :) Jeg skriver i grunn om alt mellom himmel og jord, artig å blogge. Så kan vi følge med på venner rundt om i andre byer og sånn :)

Skrevet

Nei. Jeg har KG-dagbok og privat dagbok, det dekker behovet for formidling. Egentlig er jeg ikke god på å formidle meningene mine der heller, blir ganske mye pjatt. Jeg prøvde å starte et par blogger vinklet rundt en hobby en gang, men trur du jeg gadd å drive på lenge, nekj da.

Jeg leser sjelden blogger, det er så ufattelig mye man kan lese her i verden, derfor må noe siles vekk.

Skrevet

Har blogg hvor jeg skriver om hva som skjer og hva jeg driver med. Blir også en del bilder av ting og tang jeg har kjøpt i det siste. Syns det er veldig greit å ha ett sted å skrive ting jeg vil dele med andre, da kan de jeg ikke ser så ofte følge med på litt av det som skjer i livet mitt!

Du finner bloggen min her!

Skrevet

Jeg har blogg her :)

Blogger om ting og tang som opptar meg, men har ikke et spesielt tema paa den. Skulle jeg hatt en blogg for hver interesse ville jeg endt opp med hundrevis av blogger...

Skrevet

Jeg har blogg - men ikke en "personlig" blogg, jeg skriver om vegetarisk mat og andre veggis-relaterte ting. ;) Oppskrifter, restaurantanmeldelser, generelt...

Skrevet

Ja, har hatt flere blogger, men har kun én igjen nå, foruten om den på KG.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har en blogg, men den er veldig "smal", jeg skriver bare om interiør, hus og hjem etc. Det ble slik fordi jeg fant ut at jeg har mer enn nok å skrive om i forhold til disse tingene, jeg ville ha et sted hvor jeg la inn forskjellige ting/linker slik at jeg kunne finne det igjen senere, samt at jeg har mine tvil om hvor interessant det ville vært å lese om mitt gjøren og laden.

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Jeg har en blogg, men ikke en personlig blogg... Det har jeg KG-dagboka mi til. Bloggen min er om alternativ/gothisk klær og mote... Midterste linken i signaturen min

Endret av Grafica
Skrevet

Jeg har nettopp startet en matblogg. Hadde tidligere en mer personlig blogg, men hadde ikke så mye å formidle der så den droppa jeg.

Matbloggen min kan du besøke her.

Gjest Ludovie
Skrevet
Jeg har nettopp startet en matblogg. Hadde tidligere en mer personlig blogg, men hadde ikke så mye å formidle der så den droppa jeg.

Matbloggen min kan du besøke her.

:hoppe: Der skal jeg følge med. Jeg leser også Frosks blogg jevnlig. :lur:

Jeg har noen ganger vurdert å starte en matblogg, men foreløpig har jeg holdt igjen, da jeg er redd for at det vil kunne ta oppta for mye tid og tankevirksomhet. :)

Skrevet

Tja, blogg og blogg, fru Blom. Jeg har en online "dagbok" som jeg skriver litt i nå og da når jeg føler at jeg har noe jeg skulle sagt. Hovedsaklig vennene mine og en og annen med sær humor som leser den.

Den ble startet litt uten mål og mening, men har endt opp som et sted der jeg med et humoristisk tilsnitt går løs på alle ting som irriterer meg, eller som jeg lurer på. Altså, lesestoff for spesielt interesserte...

Skrevet

Jeg har blogg som fungerer som en slags dagbok. Ikke veeldig privat, det er mest for at folk jeg har flyttet fra når jeg flyttet til en ny by, skal kunne få med seg det som skjer i livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...